Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 20 stycznia 2013

Podziękowania oraz KONKURS !!!

Witajcie kochani. Już od jakiegoś czasu chciałam wam oficjalnie podziękować za wszelkie głosy na mój blog w konkursie zorganizowanym przez portal dużeka.pl. Czekałam jednak, aż dostanę w swoje ręce obiecaną nagrodę, abym mogła nią się przed wami pochwalić. Trochę dziwnie się czuje, gdyż nie lubię ogłaszać swoich sukcesów, ale tym razem TEN sukces osiągnęłam dzięki WAM, dlatego - DZIĘKUJĘ!!!!

Do powyższej nagrody dostałam również pakiet książek m.in. trylogię Istot Ciemności, Gorączkę, Cyrk nocy, Dar wilka itp. Żadnej z tych powieści nie czytałam, dlatego moja radość nie zna granic.

***

Wracając jednak do sedna sprawy, postanowiłam zorganizować mały konkurs, w którym do wygrania będą 3 zestawy książek. Są to moje egzemplarze recenzenckie, jednak w idealnym stanie, dlatego, jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam...



 zestaw nr. 1
,,OMG czyli racje i oracje''-Dominy Amy Fellner
,,Ulica Ukryta''-Konstanty Klon


zestaw nr.2
,,Bóg jest kobietą''-Anna Maria Guziewska
,,Siedem kamyków''-Peter Janees


zestaw nr.3
,,Diabeł tasmański''-Jolanta Knitter-Zakrzewska
,,Śmierć o świcie''-Jacek Krakowski


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagrody jest właścicielka bloga: Świat książek i ja...
2. Konkurs będzie przeprowadzony w formie losowania, a żeby Twoje zgłoszenie było brane pod uwagę, należy:
- napisać w komentarzu ,,zgłaszam się'', podać swój adres e-mail oraz numer zestawu książek.
- być obserwatorem bloga ,,Świat książek i ja..."
3. Konkurs trwa od 20 stycznia 2013 roku do 2 lutego 2013 roku do godz. 23.59
3. Ogłoszenie zwycięzcy będzie miało miejsce 3 lutego 2013 roku.
4. W losowaniu mogą brać udział tylko osoby posiadające blogi.
5. Losowanie jest kierowane do osób mieszkających w Polsce.
6. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi losowanie innego wygranego.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Pozdrawiam :-))))

134 komentarze:

  1. Zgłaszam się.
    Email: chabrowacczytelniczka@gmail.com
    Wybieram zestaw nr. 1
    Obserwuję jako Chabrowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Sukces jak najbardziej zasłużony! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się i wybieram zestaw nr 2 ;-)
    martaa.wlodarczyk@gmail.com

    Gratuluję tak ogromnego wyróżnieniaa - w pełni zasłużonego!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, Cyrysiu! Brawo :-)
    To i ja się zgłoszę :-)
    Wybieram zestaw nr 2.
    Karolinnaamm@ gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluje nagrody - zasłużyłaś! :)

    Zgłaszam się, ksiazkowka@gmail.com, zestaw nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam, że nagroda w pełni zasłużona. Do konkursu się nie zgłaszam, ale wszystkim życzę powodzenia, a Tobie dużo pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że są inne blogi, które bardziej zasłużyły na ten zaszczytny tytuł, ale niemniej jednak bardzo się cieszę i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  7. Moje gratulacje!! Ależ się cieszę:)). Należało się Tobie!
    Do losowanie z chęcią się zgłaszam.
    Wybieram zestaw numer 2
    kasandra_85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się bardzo cieszę i dziękuję za wszelkie wsparcie z twojej strony!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Serdecznie gratuluję zwycięstwa :) Prowadzisz świetnego bloga i zostałaś doceniona :)

    W losowaniu spróbuję swojego szczęścia, więc zgłaszam się
    dosiak90@gmail.com
    Wybieram zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje, że mnie doceniliście. Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  9. Gratuluję nagrody - cieszę się, że trafiła właśnie do Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę za tak zaszczytne wyróżnienie. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  10. Takie sukcesy trzeba świętować z kimś, więc dobrze, że się chwalić. Z mojej strony jedynie moge pogratulować i życzyć kolejnych sukcesów! ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że każdy sukces należy świętować w gronie najbliższych, ale mimo wszystko dziwnie się czuje, gdyż bardzo rzadko udaje mi się ,,coś'' osiągnąć, dlatego jestem oszołomiona w/w wyróżnieniem.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  11. Kochana, ja się nie zgłaszam, ale z całego serca gratuluję i cieszę się twoim sukcesem :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję sukcesu! :)

    Zgłaszam się.
    Obserwuję bloga. Wybieram zestaw nr 1. :)
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Również pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Ależ wyróżnienie, na pewno sprawiło kupę radości - wielkie, wielkie gratulacje :)
    Zgłaszam się do losowania.
    spokowap@o2.pl
    Wybieram zestaw numer 3.

    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście byłam bardzo zaskoczona i ogromnie się cieszę z takiego wyróżnienia.

      Usuń
  14. Gratuluję sukcesu! Nie wezmę jednak udziału w konkursie, bo mam już za dużo nieprzeczytanych książek na półkach. Lepiej więc by trafił do kogoś, kto faktycznie je przeczyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie też nagromadziło się sporo książek na półkach, dlatego pomału będę chciała je porozdawać, tak więc rozumiem twoją sytuacje:-)

      Usuń
  15. Serdecznie Ci gratuluję kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie Ci gratuluję. Może i tą nagrodę zdobyłaś dzięki naszym głosom, jednak nie dostałabyś ich gdyby Twój blog nie był taki ... jaki jest :-) Tak więc bardzo się cieszę, zasłużyłaś na tą nagrodę :-)

    A że pakieciki fajnie, grzecznie ustawiam się po zestaw 2 :-)

    alison2blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa są balsamem na moją duszę, gdyż teraz wiem, że to co robię, ma jakiś sens, że warto czytać i dzielić się swoimi spostrzeżeniami z danej lektury, i, że warto mimo wielu ,,recenzyjnych'' upadków ciągle się ,,uczyć'' dalej...
      Bardzo, bardzo dziękuje!!!

      Usuń
    2. Upadków? To były jakieś upadki??? ;-) Koniecznie rób dalej swoje :-)

      Usuń
    3. Były, były... niekiedy zarzucano mi, że pisze słabe jakościowo recenzje. Może i mają rację, gdyż często robię stylistyczne błędy, ale staram się, jak mogę i mam nadzieję, że już stopniowo widać pewne postępy.

      Usuń
    4. Poważnie? Ja bym chyba od razu pogoniła. Moje podwórko, jak się nie podoba to do widzenia ;-) Nie aspiruje do nagrody za najbardziej profesjonalną recenzję, piszę co mi w duszy gra i ani trochę mnie nie interesuje czy piszę dobrze, piszę tak jak czuję a to dla mnie ważniejsze ;-) Mam nadzieję że tych zarzutów nigdy nie brałaś zbytnio do serca.

      Usuń
    5. Parę razy napotkałam na niezadowolonego komentatora, który wyraźnie zaznaczał swoją ,,wielkość'' nad moją ,,marnością'' recenzyjnej wypowiedzi. Starałam się wtedy grzecznie ,,wysłuchać'' wszelkich zarzutów i puszczać je w niepamięć, lecz często czułam wielki smutek i żal, ale teraz z biegiem czasu moja ,,umysłowa skorupa'' jest już coraz bardziej twardsza :-))
      Pisze tak, jak umie i dla siebie a nie pod publiczkę. Jeśli komuś się to nie podoba, to po prostu niech nie czyta i tyle.:-)

      Usuń
  17. Gratuluję i życzę wielu podobnych sukcesów!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję! Twój blog (jak widać) ma wielu wiernych czytelników (także mnie), którzy docenili go właśnie w takiej postaci ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszystko. Za to, że odwiedzacie mojego bloga, komentujecie i jesteście ze mną. Dziękuję.

      Usuń
  19. Gratuluję sukcesu ;)
    I zgłaszam się :)
    luk2005qaz@gmail.com
    po piękny zestawik nr.3

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje gratulacje! W pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zasłużyłam? Nie wiem, ale bardzo dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  21. Przede wszystkim gratulacje, zasłużyłaś :-)
    No i oczywiście zgłaszam się, wybieram zestaw nr 1
    trinity801@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. I powodzenia w losowaniu życzę.

      Usuń
  22. Do konkursu nie przystąpię, ale gratulację składam najszczersze :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cyrysiu, serdecznie gratuluję wygranej. Oczywiście, należała Ci się ta nagroda!!

    Chętnie przystąpię do konkursu, więc piszę "Zgłaszam się" i proszę o uwzględnienie mnie w losowaniu zestawu nr 3. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dziś słów uznania od was wszystkich usłyszałam, że czuje się pijana ze szczęścia :-) Dziękuje!!!!

      Usuń
  24. Moje GRATULACJE!!! Nagroda w pełni zasłużona :)

    Do konkursu oczywiście
    zgłaszam się :)
    melak@onet.eu
    wybieram zestaw nr.3
    obserwuje od dawna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję z całego serca, piękna nagroda, Dar wilka czytałam, bardzo mi się ta książka podobała! Co do konkursu pomyślę, a właściwie zgłoszę się, co mi tam! Nie jest przecież trudny!
    zgłaszam się,
    asymaka@o2.pl
    zestaw nr 3 czytałam "Bóg jest kobietą"
    myślałam, że już dawno obserwuję, a jednak nie, ale już naprawiłam to niedopatrzenie
    pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to bardzo piękna i cenna nagroda. Już zajmuje honorowe miejsce na mojej półce między książkami. Mnie także od jakiegoś czasu intrygował ,,Dar wilka'' dlatego ogromnie się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że został dołączony do pakietu nagród.

      Usuń
  26. Gratuluję Kochana :)))))) Bardzo lubię Twój blog a zwłaszcza Twoje recenzje więc nagroda słusznie Ci się należała :)

    Wezmę udział w konkursie, może mi się poszczęści :)

    Zgłaszam się
    aaalexia@wp.pl
    wybieram zestaw nr. 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się ciepło na sercu zrobiło, gdy czytam twoje słowa. Dziękuję kochana, bardzo mocno, za wszystko!

      Usuń
  27. Takimi sukcesami warto się chwalić! Serdecznie gratuluję i życzę wytrwałości, i dalszych sukcesów.

    Zgłaszam się, bo już od dawna chciałam przeczytać OMG, stąd wybieram zestaw nr 1.
    udebulduzur@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy sukces jest dla mnie na wagę złota, dlatego ogromnie się cieszę z tej blogowej nagrody, którą otrzymałam, dzięki wam. Dziękuję za miłe słowa.
      Również pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  28. Cyrysiu!!! Bardzo Ci gratuluję :) Jestem dumna z Ciebie :D

    I oczywiście zgłaszam się do konkursu po zestaw nr 3.
    x.miqa.x@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje Tobie oraz innym blogowiczom. Bez was nie miałabym takiego sukcesu. Dziękuję!!!

      Usuń
  29. Zgłaszam się
    mail:magiaslowapisanego@wp.pl
    Zestaw nr.3

    Ps: hmmm to można już robić konkursy z losowaniem? bo ja już się w tym pogubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że sama nie wiem, ale spotkałam się z taką formą konkursu już na kliku blogach, więc wydaje mi się, że chyba można.

      Usuń
    2. No właśnie też widziałam na kilku.

      Ps: Gratuluję, szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, że jakiś konkurs na blog jest, bo też bym oddała swój głos na Ciebie.:) Prowadzimy blogi w sumie założone w tym samym czasie, ale Twoje poświecenie dla bloga przyniosło profity. Jestem z Ciebie dumna:) cudowna nagroda:)

      Usuń
    3. Konkurs był już bardzo dawno temu, bodajże w listopadzie. Ogłaszałam wtedy w osobnym poście, ale może akurat przeoczyłaś:-) Nic się przecież nie stało:-) Ty również wkładasz dużo pracy i serca w tworzenie swojego bloga, wiem, co często zaglądam, choć rzadko komentuje.
      Dziękuje za wszystkie miłe słowa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Serdecznie gratuluję Cyrysiu:) Ja również uważam,że w pełni zasłużyłaś na nagrodę.Pozdrawiam cieputko i miłej lektury życzę,bo nagrody książkowe super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie ci dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moim adresem. Wiele to dla mnie znaczy.
      Pozdrawiam także cieplutko.

      Usuń
  31. Serdecznie gratuluję wyróżnienia! Pewnie zajęło honorowe miejsce w mieszkaniu i nie możesz się na nie napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że ebuka zajęła w moim pokoju honorowe miejsce wśród książek i ciągle na nią z dumą spoglądam i nie mogę się nadziwić, że trafiła właśnie do mnie:-)A to wszytko dzięki wam- dziękuję!

      Usuń
  32. Moja Droga, przede wszystkim spieszę z gratulacjami, bo zasłużyłaś na wygraną. Jesteś świetną recenzentką i bardzo miłą osobą, dzięki czemu z przyjemnością odwiedzam Twojego bloga. Nie mam szczęścia do konkursów, ale raz się żyje :)
    Zgłaszam się. Mój email to: k.kamoda@interia.pl

    Zestaw numer dwa wygląda zachęcająco, chętnie przygarnęłabym te książki :) Życzę wszystkim powodzenia, a Ciebie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pochlebnych słów użyłaś pod moim adresem, że dawno nie czułam się tak dowartościowana. Z całego serca ci dziękuje. Ja również lubię odwiedzać twój blog i czytać twoje rzetelne, skrupulatne recenzje.
      Życzę powodzenia w konkursie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  33. Gratuluję. Zdecydowanie zasłużyłaś, Twój blog jest jednym z lepszych, jakie spotkałam na swojej internetowej drodze. ;)

    Powodzenia wszystkim, którzy biorą udział w konkursie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoje pochlebne słowa. Wiele dla mnie one znaczą.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  34. Gratuluję wyróżnienia :)
    zgłosiłabym się po zestaw nr 2
    pozdrawiam
    sardegna@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje:)) Naprawdę zasłużyłaś na nagrodę!!! Bardzo podoba mi się Twój blog i zawsze chętnie czytam ciekawie napisane recenzje:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie ci dziękuję za piekne słowa uznania względem mojego bloga i recenzji w nim zamieszczanych. Ja również lubię do ciebie zaglądać i czytać twoje zapiski i choć dopiero niedawno odkryłam twój blog, to mam nadzieję, że będę jego stałą czytelniczka.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  36. Gratuluję! :)
    Szkoda, że konkurs tylko dla posiadaczy bloga :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Teraz chciałam zrobić konkurs tylko dla posiadaczy bloga, ale zapewne za jakiś czas zrobię kolejny dla wszystkich, tak więc może jeszcze będziesz miała szansę:-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. życzę wszytkim Powodzenia, bo nagrody świetne :)

      Usuń
  37. Gratuluję serdecznie:)Wspaniałe wyróżnienie.
    A w konkursie bardzo chętnie wezmę udział i wybieram zestaw nr 2
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco dziękuję i życzę powodzenia w konkursie.

      Usuń
  38. Gratuluje!!!! :) Do konkursu się nie zgłaszam, bo jesteś moją koleżanką ale... dam jutro info u siebie na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję :) wyróżnienie w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję, w pełni zasłużyłaś na wyróżnienie.
    Poproszę o zestaw nr. 3
    email: anetapzn@gazeta.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania. Serce mi rośnie od waszych dobrych i ciepłych słów.
      Pozdrawiam i powodzenia w konkursie życzę.

      Usuń
  41. Chyba przeoczyłam informację o konkursie, ale cieszę się, że wygrałaś. Serdecznie gratuluję. :)

    Chętnie wezmę udział w konkursie, bo bardzo mam ochotę na zestaw nr 3.
    Mój mail: kaariokaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkurs, to był naprawdę bardzo dawno temu (kilka miesięcy wstecz), ale dopiero teraz niedawno dostałam nagrodę, więc się chwalę:-)
      Dziękuje za miłe słowa i powodzenia w losowaniu życzę.

      Usuń
  42. Gratuluję!:)

    Zgłaszam się, natasha2892@wp.pl, zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się:)
    malaemily@interia.pl
    zestaw nr 2.

    Gratuluję wyróżnienia i pięknych nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście o Twoim wyróżnieniu wiem od dawna, gratulowałam i ponownie gratuluję, bo wygrana jak najbardziej Ci się należy :-)

    Do konkursu chętnie się zgłaszam.
    264sz@vp.pl
    Interesuje mnie zestaw nr 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuje ci kochana za słowa wsparcia!!! Powodzenia życzę w konkursie.

      Usuń
  45. Gratuluje i życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja także się zgłaszam. Mój e-mail to slavkoyama@gmail.com, a wymarzony zestaw ma numer 3.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurczę, gratuluję! Moim zdaniem w pełni zasłużyłaś na to docenienie i mam nadzieję, że w przyszłości równie jeśli nie mocniej czytelnicy docenią Twój pisarski talent! Ja na pewno.
    W konkursie nie wezmę udziału - a niech inni mają szansę coś wygrać:) Niemniej konkurs równie ciekawy, jak i Twój blog.
    Życzę licznych sukcesów i jeszcze raz szczerze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za tyle miłych słów. Wiele to dla mnie znaczy i aż serce mi rośnie na myśl o tym, że doceniacie moje ,,wypociny'':-)
      Pozdrawiam i jeszcze raz z całego serca dziękuję!

      Usuń
  48. Gratulacje tak ważnego wyróżnienia i miłego czytania tak cudownych nagród ;D
    Zgłaszam się i wybieram zestaw numer 2

    agatka105@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje i powodzenia w losowaniu życzę:-)

      Usuń
  49. Oczywiście, ze muszę się zgłosić!
    Wybieram zestaw nr 3
    patrycjakuchta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję wygranej! Zasłużyłaś :)

    Przy okazji zgłaszam się również do konkursu i wybieram zestaw 2.
    joannadawid(@)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za słowa uznania i powodzenia życzę w konkursie.

      Usuń
  51. Zgłaszam się.
    fitzpleasure00@gmail.com
    Zestaw nr. 2

    I gratuluję wygranej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w konkursie życzę i dziękuję za słowa uznania.

      Usuń
  52. Gratuluję i powodzenia uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście satysfakcja nieziemska i strasznie się cieszę z owej nagrody, którą zdobyłam dzięki Wam- dziękuję!
      Życzę również powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  54. Po pierwsze WIELKIE gratulacje!

    Po drugie, zgłaszam się po zestaw nr 1.
    ankakarczewianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO dziękuję!!!
      Powodzenia w konkursie życzę.

      Usuń
  55. Zgłaszam się. :)
    asiunia34@poczta.onet.eu
    Zestaw nr 3.

    I oczywiście gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w losowaniu życzę.
      Dziękuje za słowa uznania.

      Usuń
  56. Gratulacje :)

    Zgłaszam się.
    xfinepix@gmail.com
    Wybieram zestaw nr. 1
    Obserwuję jako: aparatka.

    OdpowiedzUsuń
  57. Moje gratulacje! Zasłużyłaś jak mało kto!

    Zgłaszam się.
    Obserwuję: Antyśka
    E-mail: a_4marca@o2.pl
    Wybieram zestaw: 1

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje za miłe słowa:-)
      Powodzenia życzę w losowaniu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  58. Ja mogę dopowiedzieć tylko tyle, że gdyby twój blog nie był dobry, to połowie nie chciało by się głosować, nawet jeśli to trwa kilka minut. Tak więc nie masz co sobie ujmować, coś musi w tym być. Nie dziwię się, że cieszysz się z nagrody, bo patrząc na tytuły, naprawdę masz powód. A więc szczere gratulacje (spóźnione ale szczere).
    No i oczywiście zgłaszam się do konkursu, co prawda na końcu (czemu mnie to nie dziwi), ale patrząc na te cuda nie mogę sobie odpuścić. A więc:
    zgłaszam się
    sahrina13@onet.eu
    zestaw 3 (Boże *.*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz racje, ale mimo wszytko nie myślałam, że zostanę tak bardzo doceniona przez blogową społeczność, dlatego jestem zdziwiona i szczęśliwa zarazem.
      Tobie również dziękuje za słowa uznania i życzę powodzenia w konkursie.

      Usuń
  59. Gratuluję, gratuluję, gratuluję! Twój blog jest wspaniały, a ta nagroda to udowodniła :3
    Zgłaszam się! Bloga obserwuję od dawna, a bannerek zaraz u mnie zawiśnie. Wiem, że jest to już ostatni dzień, ale może ktoś jeszcze się załapie ;)
    Mój email: mon.ika@onet.com.pl
    Wybieram zestaw pierwszy, gdyż szaleję za serią Różowe Okulary, a "OMG.." od dawna mnie ciekawi :3
    Życzę powodzenia pozostałym uczestnikom, których nazbierało się całkiem sporo ^^

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...