Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 lipca 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Szok'' w wykonaniu Igo.

Igo, czyli Igor Walaszek, pochodzi z Krakowa. To właśnie tam skończył szkołę, a następnie założył wytwórnię muzyczną. Wiele osób może kojarzyć go przede wszystkim z duetu Bass Astral x Igo. Igor Walaszek tworzy go z producentem Kubą Traczem.

Ta piosenka powstała w nietypowy sposób – została napisana BLIKIEM. A dokładniej: spośród nadesłanych przez Was tytułów przelewów na telefon BLIK, Igo wybrał najciekawsze i stworzył tekst.
Biegnę, wyprzedzam ich na starcie W zielonym znów do twarzy mi W kieszeń chowam złoty pieniądz Przyszłość nie do oclenia dziś Czy to dla adrenaliny Dla poczucia winy Piekło jest darmowe wiem Dla nich przyszła znowu jesień Wiedzą co przyniesie A dla mnie wstaje nowy świt SZOK  Zaczęli marzyć Mogą być o krok do przodu Nie będą nigdy patrzeć w tył SZOK Na ich twarzy Znowu nie dowierza,  że łatwiej już nie mogło być Za twój głos Za twoje myśli i Za nasz los Za obiecany film Za mój czas Za twój ostatni hajs Za udaną noc Za wszystko co mam Więcej znów szukasz nowych twarzy Daje to przewagę, lecz cokolwiek cię zaskoczy Z początku to na mecie zawsze jednak jesteś ty Czy to dla adrenaliny Czy dla tamtej dziewczyny Co powoduje mocne sny Czy to dla poczucia siły Co tylko toczy dymy Gubisz to kim mógłbyś być SZOK  Zaczęli marzyć Mogą być o krok do przodu Nie będą nigdy patrzeć w tył SZOK Na ich twarzy Znowu nie dowierza,  że łatwiej już nie mogło być

14 komentarzy:

  1. Ciekawa propozycja Cyrysiu na sobotę. Pierwszy raz ją słyszę, ale wpada w ucho. Zaparszam do siebie jutro lub dziś wieczorem - na dniach recenzja książki Grażyny Treli Obrazki z Nebraski". Zaczytanego weekendu, ja dość zalatany z rana byłem ;)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę posłuchać. Nie słyszałam o niej wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, ludzie to jednak szukają nowych inspiracji i dobrze!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę i podoba mi się 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. On ma magiczny głos, kocham ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa, taka żywa piosenka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie slyszałam wcześniej tej piosenki. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. vaia chulo.♥️ visitemos o meu blogue 🙏😁

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...