Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 21 stycznia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę „Nic więcej” - niezwykle melodyjny singiel od Oskara Cymsa. 

 Oskar Cyms pochodzi z małego miasteczka Nowe, leżącego nad Wisłą na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.Polacy mogli poznać go bardziej, dzięki piosence "My Girl", która pojawiła się w filmie "365 dni:Ten Dzień" - Blanki Lipińskiej. Dodatkowo artysta udziela się na TikToku, a społeczność go uwielbia! Wiosną 2023 roku zobaczymy go w roli uczestnika Twoja Twarz Brzmi Znajomo.
Dajesz mi to, co najcenniejsze
Zorzę w letnie dni, potem znów
Ciszą z tobą wypełnia przestrzeń
Bo gdy jesteś niepotrzebne
Mi nic więcej bym mógł zgubić się jeszcze raz
Gdzieś na końcu drogi twój ślad

Gdyby nie było drugich nas
I gdybym stanął w oczach gwiazd
Wiem, że to twój zawoła gwiazd
Bo gdy jesteś
To nic więcej nie potrzeba mi

Pa pa
Pa pa pa parara

Pa pa
Pa pa pa parara
Nie potrzeba mi

Pa pa
Pa pa
Bo gdy jesteś nic więcej

Nie potrzeba wracać do wspomnień
Tu i teraz wszystko ma sens
Dawno już za nami najgorsze
Bo przy tobie łatwo zapomnieć

Wszystko jest tak jak wcześniej
A może nie
Jest za późno na nowy sen

Gdyby nie było drugich nas
I gdybym stanął w oczach gwiazd
Wiem, że to twój zawoła gwiazd
Bo gdy jesteś
nic więcej

Gdyby nie było drugich nas
I gdybym stanął w oczach gwiazd
Wiem, że to twój zawoła gwiazd
Bo gdy jesteś
Nic więcej nie potrzeba mi

Pa pa
Pa pa pa parara

Pa pa
Pa pa pa parara
Nie potrzeba mi

Pa pa
Pa pa
Bo gdy jesteś nic więcej potrzeba

Pa pa
Pa pa pa parara

Pa pa
Pa pa pa para

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię piosenki tego piosenkarza i jego głos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst tej piosenki jest bardzo trafny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tego utworu. Chętnie przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca piosenka ☺, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory nie słyszałam ani jednej jego piosenki, nie ma też TikTok. O tej piosence po jednym przesłuchaniu nie wiem co sądzić.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Ciekawa jestem jak wypadnie w polsatowskim programie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Utwór wpada w ucho, miałam okazję już go usłyszeć. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...