Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 14 stycznia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę pt.„Nie zrozumie nas" Dawida Karpiuka. Na co dzień Dawid Karpiuk jest liderem zespołu Dziwna Wiosna. To warszawskie trio grające "brudne i piękne rockowe piosenki".

Utwór powstał na potrzeby filmu "Johnny". To historia ks. Jana Kaczkowskiego, który zmarł na glejaka mózgu.
To nostalgiczny song o przemijaniu, odchodzeniu. Jak wielki wpływ mogą mieć na nas ludzie, których mijamy, stykamy się tylko przez chwilę? Niektóre takie momenty zostają na całe życie, piętnują i zmieniają nie tylko światopogląd, ale wywracają kosmos do góry nogami.

13 komentarzy:

  1. Ja mam Cyrysiu urlop blogowy, ale w wolnej chwili zapraszam do siebie, pozdrawiam po zalatanym sobotnim poranku - 30 minut na zakupach. Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam tej piosenki. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie słyszałam tej piosenki, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz ją słyszę i podoba mi się 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, czarujący słowami i melodią utwór. Lubię podobną muzykę, więc przesłuchałam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film. Piosenka jest równie wzruszająca

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach obejrzeć wspomniany film

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa, wolna piosenka, jak na obecne standardy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmu nie widziałam, ale utwór z chęcią przesłuchałam. Bardzo wzruszający.

    OdpowiedzUsuń
  10. Film mam jeszcze do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że film warto obejrzeć. Piosenka choć smutna, jest miłą zapowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tego utworu ;<

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...