Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 15 stycznia 2023

Nowa powieść L.J. Shen - BAD CRUZ już 18 stycznia!

Kochani,

Już niedługo, bo 18 stycznia, ukaże się nowa powieść L.J. Shen - BAD CRUZ. To historia, przy której padniesz z zachwytu… albo przynajmniej pękniesz się ze śmiechu!

Mogłabym powiedzieć, że Cruz Costello to mój arcywróg. Ale w tym celu musielibyśmy uznać swoje istnienie, a ignorujemy siebie nawzajem od ponad dziesięciu lat.

On jest ulubieńcem całego miasta. Szanowanym futbolistą, który został lekarzem. Ja jestem tylko dziewczyną, która zaszła w ciążę w wieku szesnastu lat i teraz pracuje w knajpie. W Fairhope traktują go jak członka elity. Ja mogę liznąć sławy tylko dzięki złośliwym plotkom krążącym na mój temat. 

On jest przy kasie. A ja… mogę co najwyżej stanąć za kasą. 

Kiedy jego brat zaręcza się z moją siostrą, rodzice Cruza zapraszają obie rodziny na przedślubny rejs. 

Niestety ja i Cruz trafiamy na inny statek. Czeka mnie dziesięć okropnych, męczących dni w towarzystwie człowieka, którego nie mogę znieść (co oczywiście jest moją winą). 

Jednak wraz z ilością wypitego alkoholu wychodzą na jaw tajemnice i zaczynam się zastanawiać: Czy mogę raz jeszcze podjąć ryzyko w miłości? 

***

– Wiesz, że jesteś medycznym cudem? – zapytałem.

Spojrzała zaciekawiona. 

– O czym ty mówisz?

– Jesteś jedyną osobą, która żyje, choć nie korzysta z mózgu. 


Skusicie się?

29 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa twoich wrażeń po lekturze tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna interesująca książka, jaką chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć wiadomo jakie będzie zakończenie chętnie bym przeczytała tą książkę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie się skuszę Zapowiada się na świetną powieść

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapiszę ten tytuł. Dawno nie czytałam czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa twojej opinii. Czasem lubię takie książki na poprawę humoru
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że niejednej kobiecie spodoba sie ta lekturka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ciekawi ta książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć siostrze o tej w sumie już nowości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada sie ciekawie ;) Tytul zapisuje a Ciebie obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli rzeczywiście jest zabawna, to sięgnę by poprawić sobie nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, nie mogłam się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie się zapowiada i chętnie ją poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabuła brzmi bardzo interesująco, a ten cytat na końcu mnie rozwalił xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie skuszę, ale ta książka na pewno znajdzie swoje grono odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie odkrywam, jak lekkie pióro ma ta autorka i jak fajnie się czyta jej książki, zwłaszcza gdy życie przytłacza za mocno. Będę mieć tę książkę na uwadze!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)
    mycoffeetime.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zawitam do księgarni. Książka zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalny cytat, muszę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...