Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 11 lutego 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Chciałbym'' - 
wspólne dzieło Foothills i Maksa Łapińskiego.

Kiedy dochodzi do zderzenia dwóch odmienności, zawsze powstaje coś niespodziewanego, ale zarazem niesamowitego. Utwór „Chciałbym” to rezultat zderzenia/połączenia dwóch światów muzycznych – klubowego, którego przedstawicielem są Kamile z Foothills, oraz alternatywnego popu, reprezentowanego przez Maksa Łapińskiego.

12 komentarzy:

  1. Nie znałam tej piosenki, ale fajnie się słucha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz posłucham nie znam jej. Wokalistę kojarzę z The Voice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się słucha tej piosenki. Wokalista ma ciekawą barwę. Teledysk również przykuwa uwagę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dobra piosenka! Teraz będę jej słuchał na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś innego, całkiem fajna piosenka 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpada w ucho, mimo że wokalista dziwnie akcentuje niektóre słowa. Podoba mi się klip.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa piosenka, ale estetyka klipu podoba mi się chyba nawet bardziej niż ona sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...