Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 26 lutego 2023

Edyta Świętek powraca w nowej sadze: Sekrety kobiecych dusz

Kochani,
uwielbiana przez czytelniczki, prawdziwa mistrzyni opowieści rodzinnych powraca. Zapraszam do  pierwszego tomu ,,Sagi krynickiej'' pt. ,,Sekrety kobiecych dusz'' autorstwa Edyty Świętek.

Opis fabuły: 

W pozornie spokojnym uzdrowisku krzyżują się losy kuracjuszy, przyjezdnych i mieszkańców. Jest rok 1894.
Aurelia mieszka wraz z teściami w zamożnej posiadłości w Krynicy. Po tragicznej śmierci męża obawia się o swoją przyszłość. Jest przecież tylko zwykłą chłopką z łemkowskiej chaty, którą mąż wprowadził na salony. Nie wszystkim w rodzinie się to podoba.

Wkrótce Aurelia zaprzyjaźnia się z Matyldą, dobrze urodzoną i wpływową osobą, która przyjechała latem do uzdrowiska. Kobiety dzielą się ze sobą wszystkimi troskami i radościami. Przenikliwa natura Matyldy prowadzi do odkrycia niezwykłego sekretu, który na zawsze zmieni życie kilku osób.

Edyta Świętek przenosi nas do świata, w którym pochodzenie stawiano na pierwszym miejscu, a za rodzinne tajemnice oddawano życie. W tej opowieści odnajdziecie swoje historie, walkę o szczęście, spełnienie i poszukiwanie własnej tożsamości. 

Kilka słów od autorki:

Droga Czytelniczko. 

Włóż, proszę wygodne buty, ponieważ zapraszam Cię na długi spacer. Pragnę zabrać Cię w niezwykłe miejsce, w którym, mam nadzieję, przeżyjesz miłe chwile.  

Pytasz jaki będzie cel naszej wyprawy? Od dzisiaj będziemy wędrowały alejkami urokliwej Krynicy Zdroju.


Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. kupiłam ją od razu a teraz czeka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię sagi rodzinne, więc na pewno będą chciała poznać również tę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się niezwykle ekscytująco. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się skuszę. Nie tylko lubię sagi, ale również autorka świetnie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie czytałam nic tej autorki. Będzie okazja by to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już wcześniej książki Edyty Świętek i zawsze mnie zachwycają. Z niecierpliwością czekam na tę sagę krynicką i jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi ciekawie. Lubię XIX-wieczne klimaty. Może sięgnę po tę powieść. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam powieści autorki. Niebawem u mnie recenzja tej książki 😉

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...