Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 11 kwietnia 2023

ZAPOWIEDŹ: NIĆ PRZEZNACZENIA - Anna Sakowicz

Moi Drodzy,

19 kwietnia swoją premierę będzie miała powieść: ''Nić przeznaczenia'' Anny Sakowicz. To znakomite potwierdzenie tezy, że prawdziwa historia, połączona z wyobraźnią i wrażliwością pisarską,
to najlepsza literacka materia.Miłość, tajemnice sprzed lat i rodzina, której los nie oszczędzał…

Wybuch wojny rozdziela Wilamowskich, rzucając ich w różne miejsca: Soldau, Illowo, Stutthof. Lidzbark staje się niemieckim miastem. Rozalia mieszka tylko z Agnesą. Celem żony krawca jest obrona rodzinnego domu przed okupantami, by każdy z Wilamowskich miał dokąd wrócić. Przed nią trudne zadanie, najpierw musi pozbyć się ciała zabitego hitlerowca Hansa i to w chwili, kiedy nieoczekiwanie ktoś dobija się do drzwi…

Bohaterowie zmagają się z przeciwnościami i wyzwaniami, jakie niesie los. Zawsze jednak znajdzie się miejsce na miłość – łatwą, ale też i skomplikowaną, której nie tylko dzieci Wilamowskich będą szukać…

Czy uda im się przetrwać i powrócić do rodzinnego Lidzbarka?

Jak poradzi sobie Rozalia, będąc gospodynią niemieckich urzędników i żyjąc z nimi pod jednym dachem?

Co wydarzy się w Dłutowie, w domu młodszego z Wilamowskich?

I czy Frania dowie się wreszcie, kim są jej rodzice?



Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki, ale na razie nie mam ochoty na taką tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na premierę tej książki, by zacząć czytać ten cykl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam na recenzję. I jeśli pojawi się w bibliotece - przeczytam i wrażenia na Instagram. Bo jak wiesz główny mój blog teraz Cyrysiu - to - historyczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cenię sobie książki Ani Sakowicz. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie, o który Lidzbark chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się, bo uwielbiam autorkę. Zakochałam się od czasu Jaśminowej Sagi, którą gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze nic autorki. Będę mieć ten tytuł na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej sięgam po tego typu książki, więc kto wie, wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Siostra na pewno będzie chciała się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co widziałam, to można już ją przedpremierowo przeczytać na Legimi.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Autorkę znam - jedna z moich ulubionych. A co do książki - zdecydowanie warto ją kupić. Bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam autorki, ale książkę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię sagi, zapisuję tytuł! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki z wojną w tle zawsze mnie przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę mieć ten drugi tom. Śliczna seria.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...