Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 15 kwietnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Brokat'' w wykonaniu  Marcina " Czersky " Czerwińskiego.

Marcin Czerwiński urodził się 5 grudnia 1991 roku. Pochodzi z Częstochowy. Pierwszy raz dał się poznać w programie Polsatu Must Be The Music. Tylko Muzyka. Wokalistka jednak poszedł w kierunku swojego ulubionego kierunku muzycznego Urban Music, Reggaeton, Afro Pop. Jest nazywany prekursorem tej muzyki w naszym kraju.
Ty dobrze mnie znasz
Wiesz, jak samotność mocno mnie dotyka
Ludzie mnie nie widzą i czuję jakbym znikał
Czuję jakbym znikał
Ej, ej

Wiesz, kończy się tlen
Chcę iść przed siebie, a nie umiem oddychać
Obraz przed tobą tak mocno mi zanika
Horyzont ucieka
Ej, ej

Przy tobie mogę być sobą
Czuję, że żyję na nowo
Wspólne miłe chwile
Wspólne miłe chwile
Ej, ej

Ciebie chcę tylko więcej
Przy tobie znalazłem szczęście
Doceniam to wszystko
Doceniam to wszystko
Ej, ej

Jest jak brokat
Świeci dla mnie, a nie na pokaz
Bo tylko z nią mam ten niezły film
Bo tylko z nią mam ten niezły film
W głowie flesze
Ciekawe, gdzie nas znowu poniesie
Bo tam gdzie ja, zawsze jesteś ty
Bo tam gdzie ja, zawsze jesteś ty

Oboje od życia chcemy więcej
Szukaliśmy, gdzie nasze szczęście
Tak zagubieni, nieposkładani
Jak porozrzucane puzzle

Przy tobie mogę być sobą
Czuję, że żyję na nowo
Wspólne miłe chwile
Wspólne miłe chwile
Ej, ej

Ciebie chcę tylko więcej
Przy tobie znalazłem szczęście
Doceniam to wszystko
Doceniam to wszystko
Ej, ej

Jest jak brokat
Świeci dla mnie, a nie na pokaz
Bo tylko z nią mam ten niezły film
Bo tylko z nią mam ten niezły film
W głowie flesze
Ciekawe, gdzie nas znowu poniesie
Bo tam gdzie ja, zawsze jesteś ty
Bo tam gdzie ja, zawsze jesteś ty

Wiesz, że dobrze cię znam
O tobie tyle wiem
(O tobie wiem)
Wiesz, że dobrze cię znam
O tobie tyle wiem
(O tobie wiem)
Wiesz, że dobrze cię znam
O tobie tyle wiem
(O tobie wiem)
Wiesz, że dobrze cię znam
O tobie tyle wiem
(O tobie wiem)

Jest jak brokat
Świeci dla mnie, a nie na pokaz
Bo tylko z nią mam ten niezły film
Bo tylko z nią mam ten niezły film
W głowie flesze
Ciekawe, gdzie nas znowu poniesie
Bo tam gdzie ja, zawsze jesteś ty
Bo tam gdzie ja, zawsze jesteś ty

13 komentarzy:

  1. Preferuję - szczerze to napiszę - inny rodzaj muzyki, ale posłuchałem Cyrysiu. Ps. Ja zawieszam chyba blogowanie - Historycznik to jest taki test. Teraz liczy się Instagram niestety, i książki, które w większości mnie nie interesują. Pozdrawiam, zabiegany poranek - o wschodzie Słońca 12 minut na szybkich zakupach. Ps. Jednak - jeśli trafi się u mnie jakaś książka "nie - historyczna" - to opinia powędruje na nielubiany przeze mnie Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tego wokalisty z tego programu. Piosenka całkiem przyjemna choć nie do końca mój typ muzyki taki rap, trochę popowa melodia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej, ale zdecydowanie nie pasuje do mojego gustu muzycznego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie moje klimaty, ale fajnie poznać coś nowego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tej piosenki 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wcześniej tej piosenki, ale podoba mi się tekst!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się słowa tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...