Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 29 kwietnia 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Niech mówią'' w wykonaniu Oskara Cymsa.

Oskar Cyms pochodzi z małego miasteczka Nowe, leżącego nad Wisłą na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Od lat wrzuca do sieci swoje covery, czym zachwyca słuchaczy. W 2022 roku wydał swój debiutancki utwór pod tytułem Tyle bym dał. Kilka miesięcy później artysta zdobył szczególną popularność dzięki swojej kolejnej piosence pod tytułem My Girl. Utwór znalazł się na soundtracku do hitowego filmu Netflixa 365 dni. Ten Dzień. 
Nie wiem po co, z kim i gdzie
szum słów jakby zabierał mnie
do miejsc w których nie jest mi OK
nic nie brakuje nam
to co najlepsze zawsze było w nas
dopóki mamy siebie sprzyja wiatr
wino ty i ja

mówią nam, że nasz czas
nim ostatnia spadnie z gwiazd
chyba mi lżej
bo znów
tu jesteś
jesteś

niech mówią nam, że
nasz czas minie
gdy ostatnia zgaśnie z gwiazd
chyba mi lżej
bo znów
tu jesteś
wino ty i ja
wino ty i ja

Nocą znikam tak, jak cień
No chodź, chcesz, to poszukaj mnie
Gdzieś, gdzie to wszystko będzie tłem
Wciąż odpowiedzi brak
W które słowa trzeba wierzyć nam
I kiedy znowu jest coś nie tak
Ja nie chcę być z tym sam

mówią nam, że nasz czas
nim ostatnia spadnie z gwiazd
chyba mi lżej
bo znów
tu jesteś
jesteś

niech mówią nam, że
nasz czas minie
gdy ostatnia zgaśnie z gwiazd
chyba mi lżej
bo znów
tu jesteś
wino ty i ja
wino ty i ja

Na na na na
Na na
Na na na na na na na na na na

Na na na na
Na na
Gdy jesteś
Tu jesteś

mówią nam, że nasz czas
nim ostatnia spadnie z gwiazd
chyba mi lżej
bo znów
tu jesteś
wino ty i ja

11 komentarzy:

  1. Wpada w ucho, a to ważne :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi Oskar podoba się w wcieleniach innych piosenkarzy w programie "Twoja twarz brzmi znajomo" 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam występy Oskara w Twojej Twarzy jest tam genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten utwór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że ta piosenka wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca moje klimaty, ale fajny kawałek na taneczną imprezę! Pozdrawiam! Ania https://a-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kawałek i fajny klip. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej mi się podoba teledysk niż tekst.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...