"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 18 listopada 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę W zgodzie z sobą" Adeli Konop.

Adela Konop – polska wokalistka, magister sztuki, absolwentka Akademii Muzycznej w Bydgoszczy o specjalności wokalistyka jazzowa, uczestniczka 12. edycji programu telewizyjnego The Voice of Poland.
Nie wykorzystałam szans mi danych
Los się zaśmiał prosto w twarz i sprawił,
Że to co miałam znikło gdzieś w jednej chwili
Zbieram się, zbieram siły

Nie poddaję się ot tak
Będę walczyć
W moim życiu nowy szlak otwarty
Chociaż świat na jakiś czas mnie odstawił
Wracam dziś pełna wiary

W zgodzie z sobą być
Tak spokojnie, dobrze żyć
Bez huraganów, wielkich burz
Bez bagażu, gorzkich słów

Powiedziałeś nie masz szans - zabolało
Moje życie pasmem strat się zdawało
Nową drogę teraz mam przed sobą
I siłę by nią iść

W zgodzie z sobą być
Tak spokojnie, dobrze żyć
Bez huraganów, wielkich burz
Bez bagażu, gorzkich słów

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, liryczny utwór. Muzycznie oraz tekstowo: super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, podoba mi się, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że kojarzę tę artystkę. Zaraz przesłucham utwór. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nutki znajdujesz Cyrysiu. Bardzo podoba mi się tekst. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam ją z Voice. Ale jeszcze nie słyszałam tej piosenki. Aż zasłuchałam się 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kompozycja. A tekst ekstra...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten tekst.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, dobrze żyć... - otóż to.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...