Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 4 listopada 2023

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę "Mam nadzieję że ty też" w wykonaniu Kuby Blokesz.

Kuba Blokesz – kolekcjonuje piosenki. Szuka słów i muzyki, które robią różnicę. Gra na gitarach i śpiewa. Komponuje, pisze teksty i tłumaczy.
Spotyka się ze Słuchaczami na płytach, w Internecie i podczas koncertów, pomagając im zostawić kłopoty codzienności za sobą.
Zajmuje się piosenkami ponieważ to w nich pulsują najszczersze opowieści o ludziach.

13 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę tą piosenkę, ale jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna piosenka, słyszę ją po raz pierwszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest posłuchać u ciebie czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń

  4. Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com


    Cześć przyjaciele, chcę tylko polecić wam dobrą firmę pożyczkową, w której otrzymałem pożyczkę w wysokości 270 000,00 euro za pośrednictwem ich e-maila, kiedy szukałem pożyczki na opłacenie rachunków i kontynuowanie życia, wtedy znajomy podał mi dane tej firmy, które I skontaktowano się za pośrednictwem tego e-maila: christharmonyloanfund@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taką muzykę. Piosenka bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest się czym zachwycić.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...