Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 9 lutego 2024

Jeden weekend w Karkonoszach. Cztery lata koszmaru - „Porwani” najnowsza powieść Marcela Mossa!

Pobierz obrazki
 

Moi Drodzy,

14 lutego zapraszam na premierę książki  „Porwani” najnowsza powieść Marcela Mossa!

Nowy tom bestsellerowej serii „ECHO”!
„Wielu porwanych prędzej czy później wraca do domu, ale tylko fizycznie. Mentalnie już zawsze będą tkwili w ciemnej, ciasnej klatce.”
Pobierz obrazki
Łódź, rok 2017. 20-letnia Michalina Antkowiak wychodzi z domu na spotkanie z przyjaciółką. Nie dociera jednak na umówione miejsce i przestaje dawać znaki życia. Zmartwieni rodzice oskarżają o porwanie córki jej chłopaka, Doriana Misztryna. Syn kontrowersyjnego biznesmena ma jednak solidne alibi. W efekcie śledztwo utyka w martwym punkcie.

Kilka lat później Michalina zjawia się u progu domu w tych samych ubraniach, które miała na sobie tamtego wieczora. Wypytywana przez wstrząśniętych rodziców o powody zniknięcia, nie potrafi wydusić z siebie ani słowa.

Tego samego dnia do domu wraca 26-letni mieszkaniec Zgierza. Policji szybko udaje się ustalić, że zaginął w tym samym czasie co Michalina. Chłopak zachowuje się jednak tak, jakby nie było go raptem kilka godzin. Na dodatek ucieka przez okno w pokoju, zanim śledczym udaje się go przesłuchać. Rozpoczyna się pościg.

Rozwiązania zagadki podejmują się Ignacy „Igi” Sznyder i Sandra Milton z Agencji Poszukiwań Osób Zaginionych „ECHO”. Detektywi cofają się do przeszłości i ustalają, że prawdę mogą znać uczestnicy weekendowego wyjazdu w Karkonosze. Wyjazdu, który na zawsze odmienił życie grupy przyjaciół.

Skusicie się?

30 komentarzy:

  1. Tej serii jeszcze nie poznałam. Chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukać książek tego autora. Myślę że będzie mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wykluczam, że kiedyś sięgnę ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już tę książkę na swojej półce. Zapowiada się mocna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba będzie kiedyś nadrobić książki autora 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi intrygującą, więc chętnie poznam serię od początku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi jak trzymająca w napięciu lektura.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sięgać po kolejne wydania tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno chcę ją przeczytać. Już wiem że wpadnie w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chęć poznać tą historię. Czuję że będzie mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie książki. Jestem pewna że będzie mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna propozycja na jeszcze długie wieczory. Jestem fanką gatunku

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabuła tej powieści brzmi bardzo emocjonująco i tajemniczo. Chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog, super, że tu trafiłam :) Zapraszam do siebie na recenzje książek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę ją koniecznie przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę musiała poszukać książek tego autora. Ten tytuł już mi się obił o uszy

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewnością będzie to lektura, która mnie wciągnie. Znam już trochę twórczość Mossa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze okazji czytać książek tego autora, ale w sumie jeszcze wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się doczekać aż będę ją czytać. Czuję że nie raz wrócę do tej książki

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę poszukać książek tego autora. Czytam już którąś recenzje i coraz bardziej mnie ciekawi jego twórczosc

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie oddam się tej lekturze, chociażby ze względu na miejsce akcji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ksiązki autora! Podobnie jak twórczośc Sylvii Day, która właśnie wystartowała z nową dylogią "So Close" to jej pierwsza, genialna część!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie powieści. Czuję że ta książka będzie się szybko czytać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie poczytam. Zapowiada się świetnie, myślę że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka idealna dla mnie. Uwielbiam takie powieści.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...