Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 29 stycznia 2024

Pierwsze od sześciu lat wznowienie bestsellerowej powieści Trumana Capote Z ZIMNĄ KRWIĄ!

 Moi Drodzy,

6 lutego zapraszam na premierę książki "Z zimną krwią"autorstwa Capote Truman.
O KSIĄŻCE  

Starcie dobra ze złem – odwieczny problem ludzkości

"Z zimną krwią" to pionierska próba nowego pisarstwa, dokument zbrodni popełnionej przez dwóch recydywistów na  czteroosobowej rodzinie farmera z Kansas. Wydarzenie to zostało szczegółowo opisane, podobnie jak śledztwo, pościg  za mordercami, proces i zachowanie przestępców w sądzie i więzieniu aż po egzekucję. Capote po mistrzowsku przedstawia godny Ajschylosa motyw zbrodni i kary, zmuszając czytelnika do refleksji na temat źródeł zła.

"Z zimną krwią" to arcydzieło, obok którego nie można przejść obojętnie!


Skusicie się?

20 komentarzy:

  1. Niestety, ja się nie skuszę, takowych książek w ogóle nie czytuję, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś sięgnąć po tę książkę. Oglądałam kiedyś film o autorze oraz jego pracy nad tym dziełem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś czytałam, ale słabo pamiętam. Dobrze wiedzieć, że ukazuje się wznowienie. Ale czy w nowym przekładzie, czy w starym? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, komu ta książka może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie. Ja mam stare wydanie tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale teraz czuję się lekko zaintrygowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, muszę pomyśleć, czy to pozycja dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. O, zawsze chciałam przeczytać! Muszę się tylko zastanowić czy sięgnąć po to nowe wydanie, czy polować na starsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przeczytam! Ostatnio zachwyciłam się książką "Uciekaj z Kijowa" Artura Pacuły! Tam tyle się dzieje, akcja ksiązki nie zwalnia tempa nawet na chwilę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro arcydzieło, to nie można przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna książka, Capote potrafił wnikliwie analizować ludzką psychikę. Mam stare wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie powieści ta też pewnie mi.soe spodoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję się zaciekawiona. Będę szukać tego tytułu

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej książce. Brzmi interesująco będę musiała poszukać

    OdpowiedzUsuń
  16. Już chcę ją przeczytać. Bardzo lubię ten gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie. Myślę że przeczytam tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę chciała ją przeczytać. Recenzja bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...