Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 marca 2024

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Tamte dni'' w wykonaniu Blanki Hodurek.

Blanka Hodurek -19 letnia wokalistka, autorka muzyki oraz tekstów. Urodziła się w Krakowie i również tam studiuje logopedię na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie. Absolwentka Szkoły Muzycznej I stopnia im. Stanisława Wiechowicza w Krakowie, w klasie wiolonczeli.
Na swojej artystycznej ścieżce miała przyjemność zostać finalistką II edycji konkursu „Twoje 5 min w RMF FM”. Jej nagranie coveru piosenki Sanah -„No Sory” zyskało wówczas sympatię słuchaczy radia RMF FM - osiągnęło do tej pory 771 tyś. wyświetleń na stronie facebookowej stacji. Jej wrażliwość została również doceniona przez znanego w Polsce kompozytora, aranżera, oraz dyrygenta - Adama Sztabę, tym samym zyskując szansę udziału w warsztatach wokalno-orkiestrowych „Latem Zagrane" (2021r.), które podsumował koncert z orkiestrą symfoniczną w Europejskim Centrum Muzyki im. Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach. Finalistka XIX edycji Międzynarodowego festiwalu Carpathia Festival - Rzeszów 2023 r. 
Nie dotknie mnie lato poprzednie
Nie zetknę się z ciepłym powietrzem
Bezwiednie tańczy zwiewny kurz
Przetarty z dawnych róż
Nie zapomnę jak
Nieważny był dla nas świat
Tamte dni (tamte dni)
Nie chcą przejść (nie chcą przejść)
Rozkwitają z dnia na dzień
Powiedz gdzie znajdę cień?
Gdzie nie dojdzie do mnie deszcz?
Poddaję się
Tylko Ty dajesz mi
Tyle słońca, ile dni
Bez Ciebie nie chce ich
Powiedz gdzie znajdę cień?
Gdzie nie dojdzie do mnie deszcz?
Poddaję się
Tylko Ty dajesz mi
Tyle słońca, ile dni
Bez Ciebie nie chce ich
Nie dam po sobie poznać
Nie znajdę więcej nowych słów
Zaniknie powiew, wzruszeń czas
Wczorajszy tkliwy blask
Nie zapomnę jak
Nieważny był dla nas świat
Tamte dni (tamte dni)
Nie chcą przejść (nie chcą przejść)
Rozkwitają z dnia na dzień
Powiedz gdzie znajdę cień?
Gdzie nie dojdzie do mnie deszcz?
Poddaję się
Tylko Ty dajesz mi
Tyle słońca, ile dni
Bez Ciebie nie chce ich
Powiedz gdzie znajdę cień?
Gdzie nie dojdzie do mnie deszcz?
Poddaję się
Tylko Ty dajesz mi
Tyle słońca, ile dni
Bez Ciebie nie chce ich
Nie zapomnę jak
Nie ważny był dla nas świat
Tamte dni nie chcą przejść
Rozkwitają z dnia na dzień

16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam tej piosenki. Podobają mi się jej słowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy wcześniej jej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Fajny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, ciepły głos. Piosenka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie znam ani wykonalistki, ani piosenki. Fajny utwór- wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też pierwszy raz słyszę, pozdrawiam Cyrysiu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ani utworu ani wokalistki. Zaraz to zmienię i przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tej piosenki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa tematyka bloga. Ja również jestem blogerką i zapraszam na moje recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taką muzykę. Pewnie jeszcze nie raz przesłucham tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam tego nazwiska. Piosenka wpada w ucho. Przyjemnie się słucha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny tekst, nie znałam wcześniej tej artystki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie często słucham polskiej muzyki. O tej wokalistce nawet nie słyszałam, piosenka całkiem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło się słucha. Pewnie jeszcze nie raz ją włączę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto posłuchać, coś nowego i innego niż komercja w radio.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...