"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 12 sierpnia 2024

Efektor - Thomas Arnold | PREMIERA (nowe wydanie)

MOI DRODZY

dziś tj. 12 sierpnia nakładem wydawnictwa G3 swoją premierę ma nowe wydania ''Efektora'' Thomasa Arnolda. Miałam okazję przeczytać tę książkę jeszcze w starym wydaniu i gorąco polecam. To hipnotyzujący thriller, który już od pierwszych stron chwyta w swoje szpony szaleństwa, prowadząc w sam środek piekła i chaosu, gdzie stopniowo odkrywane są kolejne karty przerażającej gry.
.
O KSIĄŻCE

David Ross - starszy detektyw z wydziału zabójstw z Cleveland - zostaje zawieszony w obowiązkach służbowych za napaść na aresztowanego. Na prośbę pewnej kobiety jedzie do Michigan, gdzie zniknął jego były towarzysz broni, z którym kilka dni wcześniej odbył dziwną rozmowę. Wynajmowany przez Jamesa Adamsa pokój został przeszukany i zdewastowany, jednakże kamery ochrony motelu nie zarejestrowały niczego podejrzanego. Ross dochodzi do wniosku, że być może to sam Adams dokonał zniszczeń. Tylko dlaczego? 

Piętrzą się niejasności, a napiętnowane wydarzeniami sprzed dekady miasteczko ukazuje swoje drugie oblicze. Wszyscy bacznie przyglądają się nowemu przyjezdnemu, który zaczyna zadawać coraz bardziej niewygodne pytania.

KLIKNIJ W OBRAZEK



Skusicie się? 

7 komentarzy:

  1. Nie czytałam książki w pierwszym wydaniu, więc teraz będę miała okazję nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że książka będzie miała drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pierwsze wydania, ale okładka drugiego też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu "Legendy Archeonu" tego autora i jeżeli mi się spodobają na pewno sięgnę również po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś jedną książkę tego autora. Może kiedyś jeszcze jakąś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sama zapowiedź trzyma w napięciu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...