Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 27 stycznia 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie

MOI DRODZY

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Szukam'' DKA.

Pod skrótem DKA kryje się urodzony w 1981 roku Daniel Kaczmarczyk, który obecnie studiuje nauki Polityczne na Uniwersytecie Stanowym Iowa, w USA. Daniel znany jest nie tylko na hiphopowej scenie. Ma też na koncie poważne osiągnięcia sportowe - srebrny medal mistrzostwo Polski w skoku w dal, trzykrotne mistrzostwo Polski juniorów.

.

13 komentarzy:

  1. Bardzo uzdolniony młody człowiek. Dawno temu zasłuchiwałam się jego piosenką "Jakby to było".

    OdpowiedzUsuń
  2. Tekst spoko ale generalnie nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jako nastolatka uwielbiałam jego piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To niestety nie jest melodia dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś słuchałam DKA. Dawno nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tekst jest fajny, ale wykonanie jakoś do mnie nie przemawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie słyszałam DKA, kojarzy mi się bardzo z nastoletnimi czasami :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...