Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 24 stycznia 2018

Wielka promocja - kup 3 książki za 33 zł!

Wielka promocja - kup 3 książki za 33 zł!

To prosta matematyka - ponad 250 książek w niższej cenie! Wybierz z poniższej listy 3 książki i zapłać za nie tylko 33 zł, niezależnie od ich początkowej wartości. To tylko 11 zł za sztukę! Liczby mówią same za siebie - to naprawdę się opłaca ;)

Promocja trwa do 29.01.2018 do godz. 23.59!

Liczba egzemplarzy w promocji jest ograniczona - kto pierwszy, ten lepszy!

Kliknij w link i zamów: 

http://www.taniaksiazka.pl/promocje/id-155

PS. Koniecznie obejrzyjcie filmik 😅

15 komentarzy:

  1. Ja kupuje najczęściej na nieprzeczytane.pl mają fajne ceny książek :) A jak ktoś ma czas to o 20.30 co środę na skladnicaksiegarska wrzucają końcówki z magazynów i zwroty z księgarni i tam można dopiero upolować książki za grosiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię robić tam zakupy, zawsze jestem zadowolona :)
    Zapraszam do nas, własnie ruszyły zapisy do Book Tour z książka "Kłamczucha" E. Lockhart

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dopiero co zrobiłam sobie szlaban na zakupy książkowe.. Muszę wytrwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeeeeeee :) szlaban na zakupy książkowe? :D

      Usuń
  4. Dobrze, że mam bana na zakupy do końca miesiąca, bo już bym coś zamawiała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję dziewczynom wyżej - ja na urlopie w Polsce robię wielkie zakupy książkowe a potem na ok. 2-3 miesiące jestem odcięta od Polskiej księgarni, ale domyślam się, że ciężko się powstrzymać. :D :D Mam w planach "Księgę soków". Bardzo mnie ciekawi :)

    Pozdrawiam, poprostualeksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Film świetny, poprawił mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się uśmiałam, szczególnie z tekstu ,,wszystko mi tu stoi'' :))))

      Usuń
  7. Fajnie, że księgarnie wychodzą z tak udaną inicjatywą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i tak nawet 33 zł nie mam XD ale promocja fajna

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...