Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 5 grudnia 2019

WYNIKI KONKURSU: Tolerancja jest THE BEST!

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Naprawdę jaki jesteś'' - jedyną w swoim rodzaju powieść Agnieszki Walczak-Chojeckiej.

Nie ukrywam, że jestem troszkę rozczarowana tak małą ilością zgłoszeń. Tylko dwie osoby postanowiły wziąć udział w mojej zabawie. Wielka szkoda, gdyż miałam nadzieję, że połączę przyjemne z pożytecznym i dzięki Waszym pracom pokażę światu, że warto być otwartym na innych, akceptować ludzi bez względu na to, jakiej są rasy, wyznania, orientacji itp. Niestety, plan spalił na panewce. Dlatego tym bardziej dziękuję Natalii Kapela, która zdecydowała się poświęcić swój czas i energię na stworzenie poniższej grafiki. (Zgłoszenie drugiej uczestniczki nie mogłam przyjąć, ponieważ był to tekst piosenki zapisany jako relacja na fb i dostępny tylko dla wybranych odbiorców przez 24 godziny)


Serdecznie gratuluję - nagroda już do Ciebie leci 😉

9 komentarzy:

  1. Z drugiej strony, nagradzać kogoś za cudzą pracę też jest słabe...
    https://www.facebook.com/bursawewloclawku/photos/a.916107978776822/916107942110159/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie sprawdzać wszystkich grafik w internecie, czy są kopiowane od kogoś, czy też nie. Dlatego nie wiedziałam, że powyższa praca została ,,zapożyczona''. Niestety, nagroda już wysłana, więc nie będę robić zamieszania. Mam jednak nauczkę na przyszłość, by dokładniej weryfikować zgłoszenia konkursowe.

      Usuń
  2. Żałuję że nie miałam czasu wziąć udziału w konkursie. W następnym na pewno będę uczestniczyć

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...