"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 14 grudnia 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Nie polubisz mnie'' w wykonaniu Darii Reczek.

Daria Reczek to jedna z finalistek tegorocznej edycji The Voice of Poland. Przygodę z muzyką rozpoczęła w wieku 7 lat od nauki w klasie skrzypiec. Obecnie śpiewa m.in. w chórze kościelnym ze swoją mamą. Słucha popu, soulu i rocka i muzyki klasycznej. Jej największą inspiracją wokalną jest Whitney Houston, podziwia też Adele i wokalistki z zespołu Little Mix. 

nie stało się nic
daj mi chwilę bym mogła sobą być
wiem, czasami się gubię
w szeptach dni

szukam najlepszych słów
nim trafisz w czuły punkt
minie mój strach
minie mój bunt

czytam z twoich ust
widzę następny ruch
mówię ci stój

Nie Polubisz Mnie, nie
gdzieś pod skórą budzę się
i nie myśl sobie że
dziś będę taką jaką wymyśliłeś mnie

Nie Polubisz Mnie

gdyby było tak, że twój scenariusz
to nietrafiony plan
i rozpadniemy się tak
jak domek z kart

sypiesz mi w oczy piach
odbierasz mi moje ja
mijam czas
schemat ten sam
wyprzedzam każdy ruch
i już bez zbędnych słów
mówię ci: stój

Nie Polubisz Mnie
Nie Polubisz Mnie, nie
gdzieś pod skórą budzę się
i nie myśl sobie że
dziś będę taką jaką wymyśliłeś mnie

zanim wszystko Ci zapomnę
chodź opowiem CI o sobie

Nie Polubisz Mnie, nie
gdzieś pod skórą budzę się
i nie myśl sobie że
dziś będę taką jaką wymyśliłeś mnie

wymyśliłeś mnie

Nie Polubisz Mnie, nie
gdzieś pod skórą budzę się
i nie myśl sobie że
dziś będę taką jaką wymyśliłeś mnie

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...