Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 31 lipca 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Dobrze wiem co czujesz'' w wykonaniu zespołu GUTEK

Piotr Gutkowski (ur. 29 marca 1979 w Katowicach) - polski wokalista znany pod pseudonimem artystycznym jako Gutek - znany wykonawca muzyki reggae i hip hop. Zasłynął na scenie muzycznej dzięki swojemu niepowtarzalnemu głosowi w stylu reggae. Współtwórca, razem z Piotrem Banachem, z zespołu Indios Bravos.

Ćwierkają ptaszęta
Że wariuje świat
W szalonym pędzie na zakrętach
Przyczepności brak
Nie chce narzekać to jałowy stan
Od tego też nie zmieni się rzeczy postać
Staram się cenić to co mam
Nie chcę za wiele a trudom sprostać
Jeśli tak jak ja czasem dość już masz
Dobrze wiem co czujesz
Chciałbym móc ci dać
Wszystko czego potrzebujesz
Dałbym ci to czego nie mam sam
Mantrę jak balsam na wszystkie twoje bóle
Pomocną dłoń gdy wiary brak
I gdy sensu nie ma nic w ogóle
Zabrałbym w miejsca
Których moc w prost do serca emanuje
A gdyby nastał próby czas
Znalazłbym to co nas uratuje
Jeśli tak jak ja
Czasem dość już masz
Dobrze wiem co czujesz
Chciałbym móc ci dać
Wszytko czego potrzebujesz
Jeśli tak jak ja
Czasem dość już masz
Chciałbym móc ci dać wszystko
Chciałbym móc ci dać

13 komentarzy:

  1. Fajny kawałek. Nie słyszałam go do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ponownie udało Ci się wykopać z internatów coś, czego nie słyszałam. Fajna piosenka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie tyły z muzyką, że znów nie znałam tego utworu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę ten utwór i muszę przyznać, że mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpada w ucho. Bardzo ciekawy kawałek Cyrysiu. Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posłucham w wolnej chwili. Nie kojarzę artysty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnie się słucha, a nie znałam jej wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...