Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 28 listopada 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

 Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną: ''Sorry From The Mountain'' Mery Spolsky.

Mery Spolsky, właśc. Maria Ewa Żak (ur. 14 listopada 1993 w Warszawie) – polska piosenkarka, gitarzystka, projektantka ubrań oraz producentka muzyczna.

Ty to lepiej zjeżdżaj stąd
Zmieniam ci imienia font
Może jadę trochę w bok
I dostojniej lepiej od niej
Pot mi już nie daje żyć
Muszę tyć by na szczycie być
Myślisz, że mi smutno?
Stukam w czoło
Zjeżdżam na wesoło
Ha!
Zapomniałam już o wszystkich idiotach
Wyszłam teraz całkiem dobrze na fotach
Ta depresja chyba minie mi w piątek
Gdy wypiję fusy i wrzątek.
Sorry!
Z góry sorry
Za to patrzenie z góry
Ale chyba to mi ponaprawia dziury
Sorry, sorry very much!
Za to jak wyglądam
Sorry from the mountain, sorry.
Nie odlepię twoich rąk
I nieważne, że już rok
Bo ten dotyk to twój wzrok
Za wysoko sięga oko
Ty zaliczasz duży zjazd
Ja mam wjazd na poziomie gwiazd
Myślisz, że dogonisz
Druga tura
Twoja głowa w chmurach
Łoł
Zakochałam się w tej zbyt pewnej Mery
Polubiłam swoje cztery litery
Cała presja wreszcie poszła się nie bać
Zdrowa głowa: takiej mi trzeba
Sorry!
Z góry sorry
Za to patrzenie z góry
Ale chyba to mi ponaprawia dziury
Sorry, sorry very much!
Za to jak wyglądam
Sorry from the mountain, sorry.
Otulam się śniegiem w białej polewie
Więcej nic nie wiem, spuszczam cię w zlewie
Zamieniam się w lód, nie wyrządzam szkód
Każda dziewczyna ma wierzyć w siebie.

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...