"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 29 listopada 2020

Wywiad z Melisą Bel

Moi Drodzy,

Zapraszam do wysłuchania/obejrzenia wywiadu z Melisą Bel, autorką książek: ''Diabelski Hrabia'' i ''W paszczy Lwa''

W imieniu swoim oraz wszystkich Czytelników mojego bloga dziękuję Melisie Bel za niezwykle interesujący wywiad.

Laureatem konkursu zostaje anonimowa osoba, która zadała pytanie:
Czy lubi Pani słuchać jak ktoś czyta (audiobook) np. Czy melodia słowa jest dla pani ważna.

Serdecznie gratuluję i czekam na maila wraz z podaniem swoich danych adresowych do wysyłki nagrody.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Cyrysia

14 komentarzy:

  1. Nowa forma zagościła u Ciebie na blogu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna , bardzo miła odmiana Cyrysiu. Coś takiego też u siebie planuję. Pozdrawiam Andrzejkowo i życzę zdrowego, nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze przed wydaniem pierwszej książki namawiałam Melisę na wywiad, ale mi odmówiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapoznałabym się z twórczością tej autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością wysłuchałam wywiadu. Fajna forma 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna odmiana od tradycyjnych wywiadów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taka forma wywiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wywiady z ciekawymi osobami, a taka forma wywiadu jest naprawdę super :) Słucha się tego z przyjemnością. Pani Melisa to ciekawa osoba, chętnie zapoznam się z jej twórczością bo jeszcze nie miałam okazji bliżej jej poznać :) Wywiad rewelacja, gratuluję Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wywiad, miło było wysłuchać :) i ciekawa jestem książki.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...