"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 16 listopada 2020

ZAPOWIEDŹ: ''Uśmiech zimy'' Anna Rybkowska

Moi Drodzy,

13 października odbyła się premiera powieści ''Uśmiech zimy'' Anny Rybkowskiej - pierwsza z czterech części cyklu „Ślady życia”. Książka trafiła w moje ręce i niebawem podzielę się z Wami moimi wrażeniami.

Berenika Popielewska, rozwódka, matka dwójki dorosłych dzieci, otrzymuje spadek po swoim dawnym kochanku, znanym artyście malarzu, Maksymilianie Styksie – posiadłość w maleńkiej podlaskiej wsi – Naboków. Musi spełnić tylko jeden warunek: zamieszkać tam na rok. Oprócz tego dostaje coś jeszcze – pendrive’a z zapiskami i nagraniami malarza, które powinna poznawać przez kolejnych trzysta sześćdziesiąt pięć dni. Hasłem do otwarcia jego wspomnień i refleksji jest zagadkowe słowo, jakim zwracał się do niej przed laty.

Zaskoczona i zaintrygowana Berenika zostawia swoje dotychczasowe życie i wyjeżdża na zasypane śniegiem Podlasie. Jeszcze nie wie, że dom, który odziedziczyła, zwany przez miejscowych „dworem”, jest niezwykły. Dzieją się tu dziwne rzeczy: jedne przedmioty znikają, pojawiają się inne, a pod lasem snują się niepokojące cienie.

Czy Berenika wytrwa w postanowieniu, czy machnie ręką na spadek i wróci do Poznania?


Skusicie się?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada Cyrysiu. Czekam na recenzję więc :) Teraz czytam "Zbrodnię Katyńską w świetle dokumentów". Trochę mi zajmie czasu. Jeszcze raz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że trafi w mój gust. Ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka przypomina mi "Królową Śniegu". Zastanawiające ;)

    www.maylinesia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego rodzaju książki. Chętnie sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna fajna książka się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka śliczna, zimowa. Zwróciłam już wcześniej na nią uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może, ale na pewno nie w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wybiorę się na Podlasie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...