Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 2 marca 2016

ZAPOWIEDŹ: Bez słów - Mia Sheridan

Kochani, 

30 marca odbędzie się premiera ''Bez słów'' Mia  Sheridan.


Miałam przyjemność poznać tę wyjątkową powieść i napisać do niej krótką rekomendację.

   Dziękuję wydawnictwu Otwarte za ten zaszczyt.

 

Czasem słowa nie są potrzebne, by wyrazić, co kryje się w sercu.
Czy są takie rany, których miłość nie zdoła uleczyć?


Archer, obarczony niewypowiedzianym cierpieniem, mieszka w swojej samotni blisko lasu. Jest przekonany, że tylko tyle mu zostało.


Do sennego, pobliskiego miasteczka przybywa Bree. Dziewczyna liczy na to, że w końcu odnajdzie rozpaczliwie poszukiwany spokój. Gdy spotyka Archera, jej początkowa nieufność zamienia się w rosnącą fascynację outsiderem. Próbując przedrzeć się przez warstwy niedostępności i dzikości, jakimi Archer przez lata zasłaniał się przed innymi, Bree powoli rozbiera go z kolejnych tajemnic.


Czy budzące się w ciszy uczucie uwolni ich od bolesnej przeszłości?

~ * ~

Gorąco polecam! 
To to jedna z najpiękniejszych i najbardziej przejmujących powieści, jakie zdarzyło mi się czytać w ostatnim czasie.

KSIĄŻKĘ MOŻNA ZAMÓWIĆ TUTAJ: KLIK

47 komentarzy:

  1. Gratuluje rekomendacji:) Skoro jest piekna i przejmująca to warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A powieść faktycznie wyjątkowa. Z całego serca zachęcam do lektury. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  2. Kolejny raz bardzo Ci zazdroszczę, a jednocześnie podziwiam. Gratuluję tej cudownej pozycji, najpierw Układ, potem Dimily, a teraz to, zgarniasz najlepsze książki NA :D Gratuluję!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam książki z gatunku NA. A ''Bez słów'' przebija wszystko! Jest po prostu cudowna!
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Dołączam do gratulacji :). Zainteresowałaś mnie tą książką. Lubię poruszające powieści, a ta wydaje się być przesiąknięta emocjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Mam nadzieję, że niebawem ją poznasz i zachwycisz się nią równie mocno jak ja.

      Usuń
  4. Ale piękna jest ta rekomendacja, Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło to czytać - dziękuję ♥

      Usuń
  5. Ogromnie Ci zazdroszczę, bardzo gratuluję i już nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę i ciągle nie wierzę, że otrzymałam tak zaszczytne wyróżnienie. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i oczywiście z całego serca polecam ''Bez słów''. To WYJĄTKOWA książka.

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że rekomendacja jest piękna i bardzo zachęca do przeczytania książki :) Może kupię mamie na Dzień Matki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa pod adresem mojej rekomendacji. Cieszę się, ze zachęca do przeczytania książki. Taki był mój cel :) Kup mamie koniecznie. Na pewno będzie zachwycona!

      Usuń
  7. Gratuluję serdecznie! Z przyjemnością zdobędę własny egzemplarz, choćby dla samej Twojej rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje. I bardzo się cieszę, że masz zamiar nabyć tę książkę. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  8. ta książka aż ocieka emocjami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poruszająca rekomendacja. Kolejne gratulacje do pokaźnej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i gorąco polecam ''Bez słów''.

      Usuń
  10. Gratuluję rekomendacji, ja nie mogę się już doczekać kiedy będę mogła Archera położyć sobie na półce i to obok Remingtona... Och nasz rynek wydawniczy wreszcie wziął się za te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Ja też nie mogę doczekać się finalnego egzemplarza. To wyjątkowa powieść! Polecam!

      Usuń
  11. Gratuluję! Choć nie ma jeszcze premiery, sporo już o tej książce słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!
      Masz rację, głośnio ot tej książce, bo jest warta nagłaśniania.

      Usuń
  12. Gratuluję :-) Skoro ta powieść tak bardzo Cię poruszyła, to ciekawość każde mi po nią sięgnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Powieść faktycznie bardzo mnie poruszyła i mam nadzieję, że w Twoim przypadku będzie tak samo. Polecam.

      Usuń
  13. Gratulacje, ja właśnie zabieram się za jej czytanie i mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i życzę niezapomnianej lektury.

      Usuń
  14. Gratuluję rekomendacji! Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę :). Mam nadzieję, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :)
      Trzymam w kciuki, aby udało Ci się poznać tę wyjątkową powieść.

      Usuń
  15. Kolejna świetna pozycja i kolejna Twoja rekomendacja! Gratuluję , a tytuł już zapisuję w pamięci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :) I oczywiście serdecznie zachęcam do lektury ''Bez słów''.

      Usuń
  16. Gratuluję - to świetna powieść! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :) Masz rację - to rewelacyjna powieść.

      Usuń
  17. Wspaniale napisana rekomendacja. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rekomendacji. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :)
      Również przesyłam buziaki!!!!!

      Usuń
  19. Zachęcona się czuję :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :)
      I dziękuję za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  20. Gratuluję rekomendacji!!!
    Chyba przestanę czytać te Twoje recenzje bo moja lista książek robi się coraz dłuższa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje :)
      Oj tam, oj tam. Wspaniałych książek nigdy dość :)

      Usuń
  21. Na początku chciałam Ci napisać, że Twoja rekomendacja chwyciła moją duszę :) Pięknie napisane słowa, które bardzo i to bardzo zachęciły mnie do przeczytania tej książki. Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rekomendacja fantastyczna, na książkę może się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana! Potrafisz "trzasnąć tekstem na okładkę", nie ma co. Szczerze... wzruszyłaś mnie. Ogromnie ciekawi mnie ta książka. :) pisałaś może też jej receznję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Cieszę się, że moja rekomendacja poruszyła Twoje serce.
      Recenzja już dawno napisana, muszę tylko ją sprawdzić i niebawem opublikuję.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...