Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 września 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Weź mnie tam'' w wykonaniu Kamili.

To młoda wokalistka z Bielska-Białej szturmem podbiła serca fanów swoim debiutanckim singlem „Pasujesz”, dobijając tym samym prawie 6.000.000 wyświetleń na oficjalnym kanale VEVO.
Weź mnie tam gdzie czeka wielki blask
Weź mnie tam gdzie palmy głaszcze wiatr
Weź mnie tam gdzie wodospady gwiazd
Tam gdzie morze luster woła nas
Chce uciec stąd w ten podły czas
Wiem gdzie jest niebo numer dwa
Zostawmy te planetę całą słonych chmur
Za horyzontem czeka wielki kosmiczny luz
Zabierz mnie stąd nim mnie opuści nadzieja
Zabierz mnie stąd niech dla nas będzie niedziela
Weź mnie tam gdzie czeka wielki blask
Weź mnie tam gdzie palmy głaszcze wiatr
Weź mnie tam gdzie wodospady gwiazd
Tam gdzie morze luster woła nas
Ja wierzę, że za chwilę start
Nie muszę się ciemności bać
Zabierz mnie stad nim mnie opuści nadzieja
Zabierz mnie stąd niech dla nas będzie niedziela
Weź mnie tam gdzie czeka wielki blask
Weź mnie tam gdzie palmy głaszcze wiatr
Weź mnie tam gdzie wodospady gwiazd
Tam gdzie morze luster woła nas
Weź mnie tam
Weź mnie tam

10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki. Wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słyszałem wcześniej - i faktycznie wpada w ucho ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze słucha się tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słuchałam, bardzo mi się podoba. Melodyjna, rytmiczna, dziewczyna robi sympatyczne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jej wcześniej, ale też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale lubie posluchac nowosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej piosenki, nie do końca mój styl ale nie brzmi źle :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...