Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 29 września 2022

Inspirujące spotkanie z Katarzyną Miller "Jak żyć i nie zwariować?" w Poznaniu!

Kochani,

Dom Wydawniczy REBIS oraz Biblioteka Raczyńskich zapraszają na inspirujące spotkanie z Katarzyną Miller „Jak żyć i nie zwariować?”.

 6 października, godzina 18.00, plac Wolności 19 | Wstęp wolny

 Link do wydarzenia na Facebooku:

👇

https://www.facebook.com/events/5355505761170977


Skusicie się?

8 komentarzy:

  1. To na pewno będzie bardzo ciekawe spotkanie.
    Żałuję, że nie mogę wziąć w nim udziału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogę brać udziału w spotkaniu, ale na moim blogu jest recenzja "Nie bój się życia". Mam tez audiobook, ale nie znoszę ich. Pozdrawiam Cyrysiu. Autorkę bardzo cenię :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat bardzo na czasie. Spodziewam się sporo ludzi na spotkaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym mieszkała w Poznaniu to pewnie bym się tam wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny temat spotkania. Niestety mam spory kawałek do Poznania...

    Pierwsze moje spojrzenie na zdjęcie i myślałam, że to Ewa Bem :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się nazwa tego spotkania 😊

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...