Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 10 września 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Bez Ciebie'' w wykonaniu Arka Kopaczewskiego.

Arek Kopaczewski urodził się 21.08.1989 w Toruniu. Tato jest muzykiem. Był basistą legendarnej grupy rockowej ZAKAZ, która ma na swoim koncie wiele sukcesów. To właśnie on zaszczepił w nim miłość do muzyki. W wieku 16 lat rozpoczął naukę w Zespole Szkół Technicznych we Włocławku. W parze z nią szła nauka w Diecezjalnym Studium Organistowskim. Po 3 latach ukończył DSO z dyplomem II stopnia w ręku. Po pierwszym roku nauki w szkole średniej dostał się do Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia w klasie organów. Więcej info: tutaj.

1. Nie ma takich słów bym powiedzieć mógł Kim naprawdę jesteś, ile znaczysz dla mnie Tak niewiele chcę, w sercu schowaj mnie Zamknij serce na klucz, wszystko jest takie realne Ty jak jedna na milion Niczym kwiat na pustyni Serce szybciej mi bije Jakoś mnie to nie dziwi REF: Nie wiem jak żyłem bez Ciebie Twe imię to szczęścia garść Nie wiem czy może być lepiej Gdy niebo przy Tobie mam 2. Piękny bukiet róż, w liście parę słów Wtedy oczy Twe były tak roześmiane Tak jak pierwszy raz, w Ciebie cały czas Zapatrzony jestem tak jak w jakiś obrazek Mówią, że tylko w filmach kocha się doskonale Może właśnie te role dla nas są napisane REF: Nie wiem jak żyłem bez Ciebie...

12 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej ani wykonawcy ani piosenki całkiem przyjemna, choć trochę disco polo czuć, a nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczna dosyć, pozdrawiam Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej, ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam tego wcześniej, ale raczej nie słucham muzyki w tym stylu😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz w życiu spotykam się z tym artystą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! I dla mnie nowa! Uwielbiam Twoje muzyczne soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej, ale nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna piosenka. Zdecydowanie warto jej posłuchać. Uważam, że autor jest cool!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój styl. Krajobrazy na klipie ładne.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...