Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 12 listopada 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Pada deszcz'' Szymona Chodynieckiego.

Szymon Chodyniecki (ur. 28 października 1994 w Nysie), znany również jako South Blunt System – polski wokalista, autor tekstów i piosenek, multiinstrumentalista, kompozytor i producent muzyczny.

Teraz pada deszcz
Z burzy słów

Teraz tyle łez
Z wszystkich burz

Cały tonę
W morzu wspomnień
W głowie płynie myśl
Czy wyjdzie słońce
Bezpowrotnie
Tracę oddech
Rozpuszczają mnie
Te deszczu krople

Właściwie to
Byłaś słonecznym dniem
Gdy innym padał deszcz
Właściwie to
Byłaś blisko mnie
Teraz pada deszcz

Teraz pada deszcz
Z burzy słów

Teraz gdy już wiesz
Z wiecznych strug

Cały tonę
W morzu wspomnień
W głowie płynie myśl
Czy wyjdzie słońce
Bezpowrotnie
Deszczu krople
Wypłukują mnie
Tak bardzo dosłownie

Właściwie to
Byłaś słonecznym dniem
Gdy innym padał deszcz
Właściwie to
Byłaś blisko mnie
Teraz pada deszcz

20 komentarzy:

  1. Ładna, nawet wpada w ucho, pozdrawiam po nieco zabieganej sobocie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nuta. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna :) nie słyszałam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Do dzisiejszej pogody (przynajmniej u mnie) ta piosenka, pasuje jak ulał 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz stykam się z tym wokalistą, więc dla mnie to zagadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastrojowa, miła... Chętnie wysłuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna piosenka Teraz będę jej na okrągło słuchała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Nie słyszałam wcześniej tej piosenki :) Nastrojowa i wpadająca w ucho :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszałam tą piosenkę.

    W fajnych wnętrzach był nagrany teledysk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jej wcześniej. Podoba mi się teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie się słucha i ogląda, choć trochę nostalgiczna. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...