Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 30 listopada 2022

MIKOŁAJKOWY KONKURS 🎅

 Moi Drodzy

  
Mikołajki tuż, tuż... 
Z tej okazji mam dla Was do wygrania wspaniałe powieści. Jakie? To będzie moja słodka tajemnica 😍
 
Zadanie konkursowe:

 Aby poczuć magię zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, poleć mi mało znany film lub książkę poruszający tematykę świąteczną i romantyczną.

Nie musicie się rozpisywać. Wystarczy tytuł lub odnośnik do danej produkcji/powieści. 

Wygrywają dwie osoby, których propozycje najbardziej mnie zainteresują i skłonią do sięgnięcia po dany tytuł.


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród jest Warszawska Firma Wydawnicza oraz pewien polski pisarz kryminałów.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy polecić organizatorce konkursu film/książkę o tematyce świątecznej.
4. Konkurs trwa od 1 grudnia 2022 do 5 grudnia 2022 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 6 grudnia 2022 roku.
6. Nagrodą są książki niespodzianki dla dwóch osób.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

25 komentarzy:

  1. Spróbuję. Chciałabym Ci polecić film Netflixa Dziennik Noel. Ciepła, romantyczna i świąteczna opowieść na podstawie powieści Richarda Paula Evansa o tym samym tytule. Niewinne porządki + chęć powrotu do przeszłości i poszukiwanie prawdy = szansa na ciekawą znajomość, a może i coś więcej ? Odnośnik : https://www.netflix.com/pl/title/81045305

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Morderstwo w Boże Narodzenie" A. Christie. Jest to stosunkowo mało znana książka autorki, a oprócz klimatu świątecznego ma ciekawą intrygę i niespodziewany obrót akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci książkę Christiny Lauren "Miłość na święta". To ciepłe i pełne magii czytadło, ocierające się o odrobinę świątecznej magii, w której bohaterka wypowiada życzenie do wszechświata i nieświadomie pakuje się w pętlę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję i ja. Polecam film "Miłość na gwiazdkę". Molly i Jared nie przepadają za świętami, dlatego każde z nich (osobno) wyjeżdżają do pensjonatu, aby uniknąć świątecznej atmosfery. Niestety gospodarze uwielbiają święta. Czy pomogą im uwierzyć w magię bożonarodzeniową? A może wyniknie z tego coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs niesamowity. Zdecydowanie warto wziąć w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam świąteczne opowieści, zwłaszcza w książkach. Trochę ich już przeczytałam. Szczególnie utkwiła mi w pamięci powieść pani Katarzyny Bester "Romans pod choinkę". Napisałam o niej: "Nie jest to typowa świąteczna opowieść, gdyż święta nie wypełniają całkowicie tej historii, jak można by spodziewać się po okładce. Fabuła, bowiem zaczyna się dzień przed Wigilią, i kończy się w okresie bożonarodzeniowym rok później. Zawiera w sobie jednak pewną dozę magii, zawierającej się w sytuacjach, które pojawiają się, jakby były kierowane przez siłę istniejącą poza naszymi zmysłami, ale też ciepły, ujmujący za serce klimat wprawiający nas w dobry nastrój.". Polecam :) https://ezo-ksiazki.blogspot.com/2021/12/973-romans-pod-choinke.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam wspaniały film "Drugi dzień świąt"!!
    Sama oglądałam go kilka razy, gdy jeszcze byłam małą dziewczynką! Wyjątkowy, bardzo przyjemny, a najfajniejsze jest to, że główna bohaterka, to mała dziewczynka! Dużo śmiechu, ale i wzruszeń!! Ja fil pokochałam i wierzę, że i Tobie umili ten przedświąteczny okres oczekiwania!!:)
    https://www.filmweb.pl/film/Drugi+dzie%C5%84+%C5%9Bwi%C4%85t-1997-38358

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam książkę: "Świąteczny list" Elyse Douglas. To magiczna świąteczna opowieść o miłości, której nie może pokonać czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożena Osowiecka (niestety mam problem z zalogowaniem)

      Usuń
  10. Tylko i wyłącznie "Noelka" Małgorzaty Musierowicz. Książka z serii jeżyciady, którą pokochałam :-)) Jestem fanką całej serii. A "Noelka" to książka do której wracam i bardzo polecam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym wzięła udział, ale że nie oglądam filmów romantycznych, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć powodzenia, wszystkim biorącym udział w zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolęda dla umarłych Patrick Dunne polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam takie zaległości, że nic mi do głowy nie przychodzi, ale chętnie poczytam propozycje innych, bo może coś dla siebie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zaproponuję Ci zbiór 12 opowiadań z serca 12 autorów, a w gratisie 12 świątecznych przepisów. Polecam "Wigilijne opowieści".

    OdpowiedzUsuń
  15. "Hotel pod jemiołą" R. P Evansa ❤️
    Autor pisze książki z przesłaniem i tak jest w tym przypadku. Wszyscy w życiu szukają szczęścia w miłości, tak jak główna bohaterka. Jednak zamiast oczekiwanego uczucia tak często doznajemy rozczarowań. Bo prawdziwa miłość, to coś więcej niż emocje, fascynacja i pożądanie. I nie ma w niej miejsca na egoizm. Egoizm, to przegrana. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam Ci książkę "Śnieżna siostra" Mai Lunde, to piękna opowieść, którą uzupełniają niesamowite rysunki Lisy Aisato, Zapada w sercu i pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam książkę "Miłość zimową porą" od Carrie Elks ❤
    Jest piękna, wzruszająca i do tego zabawna. W świątecznym klimacie (czyli tak jak lubię), z zimową scenerią i górską chatą w tle. Mi osobiście bardzo się podobała. To ciepła, pełna nadziei historia dwóch zagubionych serc, które wbrew sobie i wszystkim dookoła tak naprawdę szukają miłości i zrozumienia. Mimo początkowej niechęci i braku porozumienia (jak to w romantycznych historiach bywa) bohaterowie rozkręcili się i to całkiem nieźle 😎
    Dzięki tej książce można na nowo poczuć magię Świąt i ciepło kominka.
    Polecam również film "Będę w domu na Święta" ("I'll be home for Christmas") z 2016 r. Jeden z bardziej wzruszających filmów jakie oglądałam. Nawet mi łezka się zakręciła w oku. Piękny film o tym jak wiele i niewiele czasem trzeba, aby zrozumieć drugiego człowieka i mu wybaczyć. A nie ma na to lepszej okazji jak Święta Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia w każdemu w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...