Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 listopada 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,jest mi do twarzy we własnej osobie'' Magdy Beredy.

Magda Bereda urodziła się 11 kwietnia 1996 w Warszawie. Ma 26 lat. Dziewczyna zasłynęła w 2011 roku dzięki coverom znanych utworów tłumaczonych na język polski. Największym hitem okazała się przeróbka "Despacito", czyli utwór "Siedź tu cicho", która uzyskała ponad 5 milionów odsłon.Magdę Beredę mogliśmy oglądać także w programach telewizyjnych. W 2019 roku wystąpiła w "Tańcu z Gwiazdami", a partnerował jej Kamil Kuroczko. Brała też udział w 2. edycji programu "The Voice Kids".
Chciałabym jakoś się sobie wygadać
Zaakceptować, że jestem taka
Że spoko, że fajna, że nawet też ładna
Czy doczekam się

A na tym morzu znów
Móc popłynąć
Tak by wreszcie było mi łatwiej
A na tym brzegu móc
Cieszyć się chwilą
Bo przecież chciałabym tak zwyczajnie

Złapać jeszcze jeden
Uśmiech analogiem
Zadbać o siebie
Pomyśleć o sobie
Popatrzeć na zdjęcie
Może mi powie
Że jest mi do twarzy we własnej osobie

Teraz to myślę, że taka już jestem
Nawet, gdy ktoś powie, że to nie przejdzie
Za nudna, za zwykła, za jakaś normalna
A co, jeżeli nie?

A na tym morzu znów
Móc popłynąć
Tak by wreszcie było mi łatwiej
A na tym brzegu móc
Cieszyć się chwilą
Bo przecież chciałabym tak zwyczajnie

Złapać jeszcze jeden
Uśmiech analogiem
Zadbać o siebie
Pomyśleć o sobie
Popatrzeć na zdjęcie
Może mi powie
Że jest mi do twarzy we własnej osobie

Złapać jeszcze jeden
Uśmiech analogiem
Zadbać o siebie
Pomyśleć o sobie
Popatrzeć na zdjęcie
Że samo to powie
Że jest mi do twarzy we własnej osobie

Chciałabym jakoś się sobie wygadać
Zaakceptować, że jestem taka
Że spoko, że fajna, że nawet też ładna
Teraz już to wiem

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słyszałem jej piosenek, wpada w ucho Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kawałek. Podoba mi się ta nuta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jej jak dotąd, ale brzmi przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ważne słowa ma ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na stronie bukmachera w zakładce Płatności youthempowered.pl można zapoznać się z informacją o możliwych sposobach wpłaty i wypłaty środków. Z reguły legalne firmy bukmacherskie informują, że wszystkie dane są chronione i nie są sprzedawane osobom trzecim. Aby zaoferować klientowi najwyższy poziom bezpieczeństwa i gwarancję ochrony danych, bukmacherzy legalni korzystają z nowoczesnych systemów szyfrowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam jej wcześniej. Wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny głos i przyjemnie się słucha. :) Nie wcześniej tej wokalistki.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...