"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 3 marca 2023

Miła niespodzianka 😊

  Moi Drodzy,

jedna z czytelniczek mojego bloga sprawiła mi ogromną przyjemność, wysyłając do mnie list z zaskakującą zawartością. Otrzymałam bawełnianą torbę z logo mojego bloga. O czymś takim właśnie marzyłam 😊  Dziękuję Beatko!


Przepraszam za jakość zdjęć, ale moja wszędobylska kotka nie pozwoliła mi na spokojną sesję 😊
Jestem bardzo wdzięczna za taki przejaw serdeczności w moją stronę. Moje serce się raduje. 


 A Wy coś ostatnio dostaliście? 

13 komentarzy:

  1. Wow, piękny prezent. Cudownie mieć takie czytelniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, prezent trafiony w punkt. Będę go z dumą nosić. Nie spodziewałam się, że mam tak wspaniale czytelniczki :)

      Usuń
  2. Ale cudowny prezent! Tacy czytelnicy to skarb. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że masz tak oddanych czytelników, którzy potrafią docenić pracę i chcą wspierać w taki kreatywny sposób. Przemiły prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaki miły prezent! Takie gesty to coś pięknego. Od razu budzą uśmiech i pokazują, że blogowanie ma sens... W sumie też niedawno doświadczyłam czegoś zaskakującego w internetowym świecie. Dostałam prywatną, pozytywną wiadomość nt. mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent ❤ Kiedyś miałam podobnego kota. Taki sam kolor futerka, a pod szyją czarny krawat. Elegant był z niego 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna niespodzianka! Takie rzeczy sprawiają wiele radości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent. Ja też mam taką torbę ze swoim logo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent. Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i niezapomniany prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała niespodzianka ;) Kotełek też musiał się nacieszyć, w końcu my kociarze tylko spłacamy kredyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba. Kotka też :)
    Dziś odebrałam wylicytowaną bransoletkę, a wcześniej wspaniałe żyrafy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie, taki spersonalizowany prezent sprawia wiele radości.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...