Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 29 maja 2017

KONKURS: Mój kawałek nieba

Kochani,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać ''Niebo pod Śnieżką'' Joanny Sykat [recenzja - KLIK]

Zadanie konkursowe:

Zrób zdjęcie nawiązujące do hasła: Mój kawałek nieba.
 
Pozostawiam Wam pełną swobodę w interpretacji hasła. Może to być wschód lub zachód słońca. Jakieś ciekawe ujęcie chmur bądź piękne błękitne niebo  z niecodziennej perspektywy.
 
Dwie najciekawsze (według mnie) fotki zostaną nagrodzone książką ''Niebo pod Śnieżką''.
 
Swoje zgłoszenia proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl

 ___


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Replika.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy
podesłać do organizatorki konkursu zdjęcie nawiązujące do hasła: Mój kawałek nieba.
4. Konkurs trwa od 29 maja 2017 roku do 5 czerwca 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 8 czerwca 2017 roku.
6. Nagrodą są 2 egzemplarze książki
''Niebo pod Śnieżką'' Joanny Sykat.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

18 komentarzy:

  1. Ja już zakupiłam swój egzemplarz tej powieści, więc życzę Wszystkim powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super... Spróbuję zrobić jakieś zdjęcie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam maila 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubiętakich książek, ale to wiesz :( dlatego udziału teraz nie wezmę, innym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wysłałam swój kawałek nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kawałek nieba również wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie wysłane :) Bardzo fajny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można wysłać kilka zdjęć ? Czy tylko 1? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można podesłać więcej zdjęć, ale w granicach rozsądku (maksymalnie 5 fotek).

      Usuń
  9. Zdjęcie wysłane :)
    Lubię jako Sabina FK
    Obserwuję jako;Sabina Fabczak

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...