Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 19 stycznia 2018

FINAŁ Book Tour: ''Mine'' Katy Evans

Kochani, 

  Z radością informuję, że doszliśmy do mety Book Tour z książką ''MINE'' Katy Evans.
  Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie. ♥

  Tak prezentują się Wasze pamiątkowe wpisy :) 


❤❤❤

Skoro jesteśmy przy temacie Book Tour, to niestety muszę poruszyć przykry dla mnie temat. Wiele osób przetrzymuje książkę znacznie dłużej niż to ustaliłam w regulaminie. Rozumiem 2-3 tygodniowe opóźnienia, lecz 2-3 miesiące, to już jednak lekka przesada. Nie mówię o wszystkich uczestnikach, ale zdarzają się takie osoby. Dlatego bardzo Was proszę o w miarę sprawny przebieg pozostałych Book Tour, czyli ''RAZE'', ''Urodzeni, by przegrać'', ''Błąd'', ''Grzech pierworodny'', ''Miód na serce'', ''Układanka'', ''Widmo grzechu'', ''Real'' oraz ''Sny Morfeusza''.

Będę niezmiernie wdzięczna. Pozdrawiam cieplutko!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, jestem Josef Lewis, prywatny pożyczkodawca, który udziela pożyczek osobom prywatnym, firmom i instytucjom rządowym o niskim oprocentowaniu 2%. Wiemy, że istnieje wiele rodzin, które mieszkają na czekach płacących za wypłatę oraz inne, które nie mogą zadbać o swoje zobowiązania finansowe iz tego powodu jesteśmy tutaj, aby przywrócić środki finansowe.

      Oferujemy szeroki zakres usług finansowych, w tym: planowanie biznesowe, finansowanie komercyjne i deweloperskie, nieruchomości i kredyty hipoteczne, kredyty konsolidacyjne, pożyczki dla przedsiębiorstw, pożyczki prywatne, refinansowanie kredytów mieszkaniowych, pożyczki hotelowe, kredyty studenckie itp. Prosimy o niezwłoczną odpowiedź, korzystając z poniższych informacji jeśli jesteś zainteresowany pożyczką i nie masz oszustów ..

      Email: progresiveloan@yahoo.com
      Zadzwoń / Wyślij +1 (603) 786-7565 dzięki




      Usuń
  2. Przykre, ze misisz pisac o regulaminie :-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy niestety lubią przetrzymywać wędrujące książki...
    Wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, cieszę się, że finał jest pozytywny i ksiażka nie zaginęla, ani nic takiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem, po co trzymać książkę 2-3 miesiące. Ktoś się jej uczy na pamięć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa! Racja pamiątka będzie cudna a potem tak popatrzeć na wszystkie strony co sobie podpisywano. Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że książka do ciebie wróciła z wpisami czytelników.Może kiedyś ja się przyłącze do takiego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbyś jeszcze kiedyś organizowała booktour to jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę sytuację od podszewki. Zorganizowałam Book Tour pod nazwą Wędrująca książka. Powieść wyruszyła w trasę od autorki i do niej wracała, kilka osób przetrzymało książkę i akcja trwała bardzo długo, aż mi było wstyd przed autorką. Szkoda, że dochodzi do takiego czegoś, bo to zniechęca do organizowania zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest mi bardzo przykro, że ludzie tak do tego podchodzą. Do mnie real nie dotarł i za każdym razem, gdy dostaję maila, czy jest u mnie, czuję się okropnie odpisując, że niestety nie mam tej książki u siebie. :(

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...