Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 13 stycznia 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie

MOI DRODZY

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Nie mów mi nie'' w wykonaniu Marty Gałuszewskiej.

Singiel zwyciężczyni 8 edycji programu The Voice Of Poland.

.
Bądź na już

Nie chcę czekać dłużej tu
Tracę oddech, ślad mych stóp
Rozwieje wiatr
Brak mi słów 
Potrzebuję ciebie tu
Coraz więcej myśli w głowie nie o Tobie mam


Biorę oddech, gubię krok
Tyle zdarzeń, wyobraźni głos 
Znów pod prąd, gdzieś nas gna 
Nie istnieje wokół czas 
Nierozsądny życia bieg
Lecz nie mów mi, nie mów mi nie


Ref:
Ucieknijmy za horyzont gdzieś 
Ten pierwszy raz 
Zapomnijmy o tym, czego tak nam było brak 
Grawitacji mówimy pas
Tyle sił jest w nas 
Uciekniemy za horyzont gdzieś 
I nie mów mi, nie mów mi nie 

Składam znów
To, co było w prosty wzór 
Nie chcę liczyć wszystkich ról
W tej grze na czas 
Kilka słów
Podzieliło nas na pół 
Sama nie wiem, czy tak dobrze Ciebie znam 


Biorę oddech, gubię krok, 
Tyle zdarzeń, wyobraźni głos 
Znów pod prąd, gdzieś nas gna 
Nie istnieje wokół czas
Nierozsądny życia bieg 
Lecz nie mów mi nie mów mi nie

Ref: 
Ucieknijmy za horyzont gdzieś 
Ten pierwszy raz 
Zapomnijmy o tym, czego tak nam było brak 
Grawitacji mówimy pas
Tyle sił jest w nas 
Uciekniemy za horyzont gdzieś 
I nie mów mi, nie mów mi nie

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, jestem Josef Lewis, prywatny pożyczkodawca, który udziela pożyczek osobom prywatnym, firmom i instytucjom rządowym o niskim oprocentowaniu 2%. Wiemy, że istnieje wiele rodzin, które mieszkają na czekach płacących za wypłatę oraz inne, które nie mogą zadbać o swoje zobowiązania finansowe iz tego powodu jesteśmy tutaj, aby przywrócić środki finansowe.

      Oferujemy szeroki zakres usług finansowych, w tym: planowanie biznesowe, finansowanie komercyjne i deweloperskie, nieruchomości i kredyty hipoteczne, kredyty konsolidacyjne, pożyczki dla przedsiębiorstw, pożyczki prywatne, refinansowanie kredytów mieszkaniowych, pożyczki hotelowe, kredyty studenckie itp. Prosimy o niezwłoczną odpowiedź, korzystając z poniższych informacji jeśli jesteś zainteresowany pożyczką i nie masz oszustów ..

      Email: progresiveloan@yahoo.com
      Zadzwoń / Wyślij +1 (603) 786-7565 dzięki




      Usuń
  2. Bardzo fajna, żywa piosenka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, wpada w ucho!
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Twoim muzycznym postom odkrywam ciekawych artystów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę piosenkę! Ale przede wszystkim polubiłam Martę w duecie z Michałem Szpakiem w "Don't poison your heart" :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za polską muzyką...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej jakoś jej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka przyjemna w odbiorze, aczkolwiek uważam, że Martę stać na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ta piosenka kompletnie nie przekonuje. Za ten utwór : https://www.youtube.com/watch?v=hNC_8pkvsNA nagrany na długo przed The Voice już tak. Mam nadzieję, że będzie na płycie Marty.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...