Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 10 stycznia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Kłopoty mnie kochają'' Joanna Szarańska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Kłopoty mnie kochają'' Joanny Szarańskiej.

Zojka jest początkującą dziennikarką i marzy o tym, żeby wreszcie zainteresowała się nią redakcja jakiejś popularnej gazety. Ale nie jako podejrzaną o zabójstwo!

Pędząc na pociąg, tylko na chwilę spuszcza z oka torebkę, a potem znajduje w niej osobliwy dowód zbrodni wciśnięty do ciasta z kremem. Zojka ląduje na pierwszym miejscu listy podejrzanych i musi czym prędzej wyplątać się z tej afery. Niestety, wyjątkowo irytujący redaktor lokalnej gazety już zwęszył sensację…

Jakby tego było mało, Zojka musi jeszcze zażegnać konflikt z przystojnym, choć gburowatym sołtysem i przekonać kuzynkę, że wcale nie zamierzała podrywać jej narzeczonego.

Joanna Szarańska wzruszyła i rozbawiła tysiące czytelników „Czterech płatków śniegu”. Teraz powraca z nową serią komedii romantyczno-kryminalnych. Zojka i jej niefart gwarantują błyskawiczną poprawę humoru!

Premiera: 31.01.2018 r.

  


Jesteście zainteresowani tym tytułem? POLECAM 👌 💗

24 komentarze:

  1. Oczywiście, że jestem i bardzo na nią czekam :) Zwłaszcza, że teraz w pracy mniej do robienia więc można spokojnie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, jestem Josef Lewis, prywatny pożyczkodawca, który udziela pożyczek osobom prywatnym, firmom i instytucjom rządowym o niskim oprocentowaniu 2%. Wiemy, że istnieje wiele rodzin, które mieszkają na czekach płacących za wypłatę oraz inne, które nie mogą zadbać o swoje zobowiązania finansowe iz tego powodu jesteśmy tutaj, aby przywrócić środki finansowe.

      Oferujemy szeroki zakres usług finansowych, w tym: planowanie biznesowe, finansowanie komercyjne i deweloperskie, nieruchomości i kredyty hipoteczne, kredyty konsolidacyjne, pożyczki dla przedsiębiorstw, pożyczki prywatne, refinansowanie kredytów mieszkaniowych, pożyczki hotelowe, kredyty studenckie itp. Prosimy o niezwłoczną odpowiedź, korzystając z poniższych informacji jeśli jesteś zainteresowany pożyczką i nie masz oszustów ..

      Email: progresiveloan@yahoo.com
      Zadzwoń / Wyślij +1 (603) 786-7565 dzięki




      Usuń
  2. Gratuluję. Książka zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę polować na tę książkę. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Siostra z chęcią zapozna się z tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet mnie zaciekawiła :) Czekam na premierę i pierwsze recenzje blogerów :D

    Ps. Przeniosłam bloga na platformę Wordpress.com, dlatego znaleźć mnie można teraz pod nowym adresem ��

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka kusi, Twój opis kusi :)

    Sięgnę :)

    http://www.recenzjezpazurem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się spora dawka humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę autorkę, więc jak najbardziej jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, jestem bardzo zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbawienie dla wszystkich miłośników zakupów! Jeśli chcę coś konkretnego, ale nie mam wystarczająco dużo pieniędzy, skontaktuj się z https://racoongo.com/pozyczki/ . Kiedy zacząłem korzystać z usługi, zdałem sobie sprawę, że nie powinienem się bać. Wiele różnych komentarzy zachwyciło mnie. Wyglądało na to, że pożyczki online nie są poważne. Ale w rzeczywistości wszystko działa, jest naprawdę wygodne i proste. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...