Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 31 stycznia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Z otchłani'' Martyna Senator - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Z otchłani'' Martyny Senator. 
Po poruszającej powieści  „Z popiołów” przyszedł czas na zapierające dech „Z otchłani”.  Kolejna odsłona świetnie zapowiadającej się serii Martyny Senator.

W milczeniu podnoszę się z krzesła, zakładam kurtkę i ruszam w stronę drzwi. Moje nogi drżą, głowa huczy od nadmiaru chaotycznych myśli, a serce powoli pęka na pół. Adam chwyta mnie za rękę. Po raz kolejny przeprasza. Błaga o wybaczenie. Zapewnia, że mnie kocha. Napędzana gniewem biorę zamach i uderzam go pięścią w twarz. Mocno. Najmocniej, jak tylko potrafię. Jest w szoku. Nie przypuszczał, że kiedykolwiek go uderzę. A ja nie przypuszczałam, że kiedykolwiek mnie zdradzi.

Po wyznaniu Adama świat osunął się Kaśce spod nóg. Nic nie jest takie, jak sądziła. Kiedy na jej drodze staje Szymon, dziewczyna ani myśli dać szansę miłości z Tindera. Gdyby wszystko mogło być zupełnie proste, a nie kompletnie zagmatwane, życie byłoby znacznie przyjemniejsze. Ale czas dać spokój mrzonkom i zacząć żyć według nowych zasad.

Premiera: 15.02.2018

 Zapraszam również na:



Skusicie się?

24 komentarze:

  1. Gratuluję patronatu. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Twoją recenzję i oczywiście gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję i premierę.:) Gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jeszcze tom pierwszy nie dotarł...ale jestem zainteresowana cyklem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kusi mnie nazwisko autorki, kusi. Na pewno zapozbam się z jej książkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie dla mnie taka historia, ale gratuluje patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej kiążki.Zwłaszcza,że "Zanim zgasną gwiazdy" było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zaprzyjaźnię się z serią :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie mam w planach twórczość innych autorów. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Licze, ze wpadnie w moje ręce, bo pierwsza część bardzo mi sie podobala :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mnie. Muszę przeczytam coś od Senator. Gratuluję patronatu!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! A serię mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu :) Widać, że warta uwagi seria.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie, ale poczekam jeszcze na Twoją recenzję. Gratuluję patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu 🙂 Książka zapowiada się ciekawie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję patronatu! Ta książka jest cudowna :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, nie moge sie doczekac, az trafi w moje rece :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy to kontynuacja "Z popiołów"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to drugi serii, ale skupia się na nowej historii i nowych bohaterach.
      Zapraszam do przeczytania krótkiego fragmentu, żeby się samemu przekonać:
      https://ebookpoint.pl/eksiazki/z-otchlani-martyna-senator,e_0qag.htm#epubcfi(/6/16[id14]!4[ZO-EB-Demo]/2/52/1:0)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...