Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 30 maja 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Pozwól'' Natalii Kawalec.

Natalia Kawalec ma 15 lat. Urodziła się i mieszka w Stanach Zjednoczonych. Z występów na różnego rodzaju uroczystościach Natalia bardzo dobrze znana jest Polonii w Chicago. Nastolatka sama komponuje i pisze teksty swoich piosenek. Akompaniuje sobie też często na fortepianie. Nie wyobraża sobie życia bez śpiewania, z muzyką też wiąże swoją przyszłość.

Próżność poróżnia świat
Coś poszło tu nie tak
A miało być tak pięknie
Cała paleta barw
Wiele języków ma
A uśmiech tylko jeden
Pozwólmy sobie latać
Na lekkim wietrze
Rozwijaj swoje skrzydła
Miej dobre serce
Nie bój się leć wysoko
I otwórz wnętrze
Bądźmy sobą, wiem, że też chcesz
Wiem, że też chcesz
Pozwól mi być
Kochać i żyć jak zechcę
Nie proszę Cię o więcej
Pozwól mi być
I sam żyj tak jak zechcesz
Tak jak zechcesz
Pozwól mi być
Kochać i żyć jak zechcę
Nie proszę cię o więcej
Pozwól mi być
I sam żyj jak zechcesz
Sypią się płatki z chmur
Każdy ma inny wzór
Jak my twarze odmienne
Zabielą szczyty gór
Utulą je do snu
Bo razem błyszczą piękniej
Nie pozwól mi już płakać
Że inna jestem
Przecież tak samo bije
W każdym z nas serce
Połączmy nasze rytmy
Tak można więcej
Nieśmy dobro
Wiem, że też chcesz
Wiem, że też chcesz
Pozwól mi być
I sam żyj tak jak zechcesz
Tak jak zechcesz
Pozwól mi być
Kochać i żyć jak zechcę
Nie proszę cię o więcej
Pozwól mi być
I sam żyj jak zechcesz

14 komentarzy:

  1. Bardzo ważne przesłanie niesie w sobie ta piosenka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o niej ani jej piosenek.
    Ale dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A miało być tak pięknie przypomina mi trochę piosenkę innego zespołu "A miało byc tak pięknie Miało nie wiać w oczy nam i Powiewać szczęściem Miało być sto lat sto lat".

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ta piosenka. Widzę, że rośnie nam gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wcześniej nie miałam okazji jej słyszeć a bardzo wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna, której wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia ma super wokal, ale ten tekst piosenki napisany przez Cleo jakoś do mnie nie przemawia. Taka typowa piosenka do radia. Dużo bardziej podoba mi się jej autorska piosenka po angielsku, ta którą zaprezentowała w The Voice Kids.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam tej piosenki, ale bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...