Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 24 lipca 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Światła'' w wykonaniu zespołu EMILIA.  Grupa działa jako drugi projekt członków ekipy Daj To Głośniej. 

Jestem taflą szkła uginam się pod każdym Twoim słowem Ty sprawdzasz ile możesz zanim rozsypie się Gwiazdy nazywasz po imieniu najdalsze zakamarki świata już znasz ale o mnie nic nie wiesz ale do mnie klucza brak refren: Światła na mojej twarzy wolnych elektronów deszcz rozpędzam się do Ciebie Biegnę w korytarzach w których obserwujesz mnie już coraz bliżej do Ciebie Na krawędzi światów zapatrzeni w galaktyki wspomnień szukamy swoich imion szukamy śladów swych I kiedy tylko noc nadchodzi kiedy płynie w nas biała krew niebo jest jakby bliżej znowu mocniej żyć się chce ref: Światła na mojej twarzy… bridge: Niecha każda noc każda noc płynie Ty znajdziesz mnie, znajdziesz mnie x 2 refren: Światła na mojej twarzy x 2

17 komentarzy:

  1. Świetna piosenka Cyrysiu. Pierwsze słyszę. Wpada w ucho, a to najważniejsze. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej piosenki, tekst fajny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej piosenki, ale nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post♥️

    Let's visit my blog😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy przesłucham, bo Daj to głośniej kojarzy mi się z disco polo, którego nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka nie do końca w moich klimatach 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze tej piosenki. Całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wpada w ucho, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale i muza fajna i tekst coś tam niesie ze sobą...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wybór Cyrysiu:-) Daj to głośniej 😏

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenki nie kojarzę i choć to nie moje klimaty, to wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj nie znam niestety ani piosnki ani autorki...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...