Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 15 maja 2011

Wyniki konkursu ,,Z tobą lub bez Ciebie''.

Witajcie kochani. Zgodnie z obietnicą, podaje wyniki konkursu z książką ,, Z tobą lub bez ciebie''. Przyznam się szczerze, że wybór był bardzo trudny. Nawet nie zdawałam sobie sprawy jaki można mieć dylemat, przy wybieraniu zwycięskiego wiersza, dlatego że wszyscy jesteście jedyni, niepowtarzalni i cudownie uzdolnieni. Najchętniej wszystkich bym obdarowała nagrodami, jednak mam tylko dwie i muszę trzymać się zasad, tak więc......
.... Nagroda główna, czyli książka ,, Z tobą lub bez ciebie'', wędruje do osoby o mailu : 

ewkagabrys@wp.pl

 **************
Powieść? Tak, powieść poproszę
ciekawą - co wciągnąć mnie może
od czubka głowy po stopy
czasem
może być do połowy...
Powieść - co chce się ją jeść
łyżkami, garściami, jak chcesz...
Powieść tak wciągającą, zdaniem za zdaniem
goniącą
aż patrzę, ze zdziwienia - że czytam
już trzecią godzinę - a tyle mam do zrobienia!
gotować, wycierać, podlewać,
pracować, szorować - nie zwlekać
nadgonić -  czas utracony!
Chwileczkę! korona mi z głowy nie spadnie,
gdy czasem
odpocznę i z książką usiądę w dłoni...
tak miło, i czas tak nie goni...
herbatkę popijam przy tym
i czytam, czytam z zachwytem
i myślę sobie nieraz,
że powieść me życie powiela
na każdej stronie to ja i życie moje
w jedno splecione...
A gdy ostatnią czytam stronę
to smutno trochę, że już, że koniec
Chcę jeszcze!

       - || -

Książka już przeczytana na półce dumnie stoi,
ja myślami wracam do siebie. Powoli.
Refleksyjna i zadumana.
Ta sama - i już nie ta sama.
Mądrzejsza, zrelaksowana...

      - || -

Bo książki to według mnie życie
- zamknięte na kartkach przy tym,
od słowa pierwszego po kropkę.
Czy zechcę po książkę sięgnąć
i wracać do niej czasami
zależy tylko ode mnie
i szelestu stron pod palcami...

***************

                                   Nagroda pocieszenia w postaci książki niespodzianki wędruje do................

LadyBoleyn z Okiem-Recenzenta.blog.onet.pl 


,,Czytelnicze emocje''

Kiedy w bibliotece szukam książki,
Czuję się jak bywalec łąki.
Na każdej półce inny kwiat –
Mogłabym przebierać z tysiąc lat.
Jednakże moje umiłowanie
To kryminałów i romansów czytanie.
Szybka akcja, zgrozy błysk,
Czasem nawet alarmów ryk,
Pokazują mordercę z krwi i kości,
Któremu nie można zarzucić braku radości.
Zbrodnia w wielkim mieście
Czy może trucizna w cieście?
Miłość jednak najważniejsza
A co kolejna autorka oryginalniejsza!
Uczuć opis, szał pocałunku -
Od prawdziwych emocji nie ma ratunku.
On kocha ją, ona kocha jego
Czy  z ich zażyłości będzie coś dobrego?
Sama gdy chwytam lekturę,
Trafiam na niebiańską chmurę.
Czytając o ciekawych bohaterów spojrzeniach
Widzę własną siebie, tam – w marzeniach.
                                              
                                                                    *******************

Ze zwycięzcami skontaktowałam się już mailowo, w celu ustalenia wysyłki a pozostałym bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie wiersze i życzę powodzenia w kolejnych konkursach.

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...