Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 6 maja 2011

Z Tobą lub bez Ciebie KONKURS !

Kochani!!! Serce mi się raduję, że odwiedzacie coraz częściej mego bloga i zostawiacie swój ślad w postaci komentarza, dlatego postanowiłam się wam odwdzięczyć i bez żadnej okazji, dać szansę na zdobycie super książki, w sam raz na wiosenne i letnie wieczory.

Zdublowała mi się, ta oto super powieść ,,Z tobą lub bez Ciebie'', dlatego chętnie znajdzie ona nowego właściciela.
Jednak, bardzo lubię kreatywność i dlatego troszkę muszę was pomęczyć.

Chciałabym, abyście napisali mi jak kochacie książki i czym są one dla was. Aby troszkę to utrudnić, preferuję napisać odpowiedź wierszem. Nie musi być długi, ważne by chwycił mnie za serce. 

Jeśli mój odzew, spotka się ze sporym zainteresowaniem, mam i nagrodę pocieszenia dla kolejnej osoby, czy 2 osoby mają szanse być nagrodzone.

Odpowiedzi, przesyłajcie na maila krysia2304@buziaczek.pl   , w tytule wpiszcie konkurs blogowy i do dzieła. Macie czas do 14 maja a dokładnie 15 maja ogłoszę szczęśliwców.

 Proszę koniecznie podpisywać się nickiem z bloga. Osoby anonimowe niech podpisują się adresem mailowym.

Będzie mi bardzo miło, jeśli umieścicie zdjęcie książki z informacją o candy na waszych stronach.
Pozdrawiam i życzę wspaniałej weny twórczej.......

************************************
A oto krótki opis książki :

Kiedy Jake mówi, że coś się popsuło, Lyssa domyśla się, że nie chodzi mu o toster, nie wie jednak o jego romansie z inną kobietą.. Lyssa zdaje sobie sprawę, że szlochanie w poduszkę i czekanie, aż Jake wróci z podkulonym ogonem, nic nie da. Postanawia więc wyruszyć na trekking do Nepalu. Siostra żartuje, że Lyssa pozna tam włochatego pasterza jaków, nikt się jednak nie spodziewa, a najmniej sama zainteresowana - że u stóp Himalajów znajdzie miłość. Gdy nadchodzi czas powrotu do domu, do zimnego Londynu i skruszonego Jakea. Lyssa musi podjąć najtrudniejszą decyzję w życiu. To zabawna i mądra opowieść o każdej z nas.

11 komentarzy:

  1. Ja za książkę dziękuję, a bywam u Ciebie gdyż lubię to miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. http://pisanyinaczej.blogspot.com/ - dziękuję, jest mi niezmiernie miło :-))

    anek7 , życzę wspaniałej weny twórczej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe :) może coś pomyślę ale co z tego wyjdzie? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, Cyrysia, taka fajna książka, a taki trudny konkurs. Nie wiem czy uda mi się coś wyskrobać ale może w przypływie weny coś tam podeślę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, książka naprawdę jest fajna, więc warto odrobinę się pomęczyć i naprawdę tak jak pisałam nie męczcie się długimi wierszami. Wystarczą krótkie, ale treściwe i odpowiednio oddające wasze czytelnicze uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podaruję sobie udział, bo ją mam, jednak życzę powodzenia pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłałam - ale to będzie koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już Soulmate dostałam, będzie dobrze :-)))) Zachęcam pozostałych. Naprawdę nie zależy mi na długich wierszach. Po co się męczyć, jak można króciutko napisać dlaczego kochacie książki i czym one dla was są...do dzieła !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zgłaszam -zapewne nie wygram. Mam nadzieję, że rymy nie są potrzebne ;] bo raczej słyszałam to w głowie niż rymowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wysłałam :) iem, że nic z tego nie będzie, ale co szkoda spróbować? :)Czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...