Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 16 kwietnia 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Niebezpieczna gra'' Emilia Wituszyńska

Moi Drodzy,
15 maja zapraszam Was na premierę powieści "Niebezpieczna gra'' Emilii Wituszyńskiej. Emocje gwarantowane! 
Połączenie ostrego „Pitbulla” i seksownych kryminałów Pauliny Świst!

Kobieta jest jak broń. Nie wolno się nią bawić.

Weronika Kardasz jest jedną z najlepszych warszawskich policjantek. Kiedy w dramatycznej akcji traci partnera, zaczyna staczać się na dno. Nieoczekiwanie otrzymuje ważne zadanie, które tylko ona może wykonać.

W Wilanowie znaleziono ciało kandydata na urząd premiera. Jedynym świadkiem jest znany aktor Przemysław Rej, który w momencie zdarzenia był kompletnie pijany. Dopóki sprawa nie zostanie wyjaśniona, mężczyzna potrzebuje całodobowej ochrony.

Przystojny gwiazdor i niepokorna policjantka muszą udawać parę zakochanych, aby nie wzbudzać podejrzeń. Wkrótce Weronika odkrywa, że Rej nie mówi całej prawdy, a na jaw wychodzą kolejne sekrety. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest nie tylko życie.


Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Oj, Ja akurat teraz szukam lżejszych klimatów, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się iście sensacyjna historia!
    p.s. ta broń na zdjęciu...robi się niebezpiecznie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się interesująca lektura. Fajne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam pasują takie klimat. Pewnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej polecę ją siostrze po premierze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię taką tematykę, więc nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją już u siebie i nie moge sie doczekac az zaczne ją czytac :)
    Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa propozycja, jestem na tak dla tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...