"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 22 października 2020

WYNIKI KONKURSU: zatrute serca 💔 💔

  MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Zatrute serca'' Angeliki Ślusarczyk.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Przesłaliście mi kilka ciekawych rysunków przedstawiających zatrute serca i miałam nie lada problem z wyłonieniem pierwszego miejsca. Ostatecznie po bardzo długim namyśle zdecydowałam, że szczęśliwym zwycięzcą zostaje:

Martyna Gromala


Pragnę również przekazać moje szczególne uznanie dla poniższych prac, które prezentują się równie wspaniale.

Małgosia Saidi 

Joanna Damian Ilasz 

Daria



Wszystkim serdecznie gratuluję 😋

10 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...