Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 15 stycznia 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę CIEŃ (432Hz - Wersja rysunkowa) w wykonaniu Daiavelis

Za nazwą Daiavelis kryje się osoba o imieniu Marzena. Urodziła się na wschodzie Polski i tu mieszka. Śpiewa od dziecka. Piosenki, które tworzy opowiadają o tym, co czuje i myśli. Kocha ponad wszystko Prawdę i Wolność.

Spójrz, bo oczy chyba mylą mnie Kroczy z podniesioną głową Cień Świat mu ciągle kłania się do stóp Ciemna mgła spowija wszystko tu Jak ocalić cały świat gdy tak Niewiele jest Światełek co Serca niosą dar Od nich bije zawsze jasny blask Choć Cienie zalewają świat Wielką falą zła Patrz, na opak tutaj wszystko jest Nic tym nie jest czym się zdaje A świat przecież mógłby dobrym się stać Gdyby tylko przestał prawdy się bać Jak ocalić cały świat gdy tak Niewiele jest Światełek co Serca niosą dar Dołącz do Nich i nieś jasny blask Choć Cienie zalewają świat Wielką falą zła Siewcy Światła Moc jest w Was By Ciemności skończyć czas Siewcy prawdy witam Was Niech prowadzi Miłość nas

13 komentarzy:

  1. Nie znam tego utworu. Zaraz przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły kawałek. Nie słyszałam tej piosenki wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam tej piosenki, dzięki za możliwość poznania 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wcześniej nie słyszałam tej piosenki 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jak poprzednicy Cyrysiu - też wcześniej nie słyszałem ani nie widziałem teledysku. Zjawiskowe ! Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam spore zaległości jeśli chodzi o muzyczne utwory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kawałek i do tego w uzdrawiającej częstotliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że nigdy wcześniej jej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przyznać, że to specyficzny utwór ^^

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...