"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 11 stycznia 2022

ZAPOWIEDŹ: Za zielonymi drzwiami - Kamila Majewska

Moi Drodzy,

Już 26 stycznia 2022 premiera debiutanckiej powieści KAMILI MAJEWSKIEJ ,,ZA ZIELONYMI DRZWIAMI''. Serdeczne zachęcam do zapoznania się z tą wyjątkową historią, pełną oryginalnych postaci i nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Bogactwo, kariera, wielkie miasto i wygodne życie – czy może cicha prowincja, gdzie życie toczy się wolniej?

Ania, szefowa działu reklamy w dużej firmie, dowiaduje się o spadku, który pozostawił jej szef i przyjaciel, Kazimierz. Bohaterka ma wybór: przejęcie ważnego stanowiska i udziałów w firmie albo odziedziczenie tajemniczego gospodarstwa. Anna musi podjąć trudną dla siebie decyzję. Do tej pory stawiała na karierę, a sama myśl o mieszkaniu na wsi przyprawiała ją o mdłości.

Ale może warto sprawdzić, co kryje się za zielonymi drzwiami domu, który miałaby odziedziczyć?

Czy Anna odważy się postawić wszystko na jedną kartę i rozpocznie nowe życie, z dala od personalnych rozgrywek korporacji, w której czuła się tak dobrze? Czy posłucha rad mężczyzny, z którym ma romans – może raczej podejmie wyzwanie, jakie rzuca jej los i odważy się przejąć odrestaurowaną stodołę, mały domek, stajnię i dużą połać ziemi?

A może za zielonymi drzwiami kryje się coś jeszcze?

„Za zielonymi drzwiami” Kamili Majewskiej to pełna oryginalnych postaci i nieoczekiwanych zwrotów akcji powieść o trudnych wyborach i życiowych rozterkach.


Skusicie się?

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa zapowiedź. Czekam na Twoją recenzję tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi nawet-nawet. I ładna okładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej książce :) A tym bardziej o autorce :) Dla mnie to totalna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała taki spadek, nie miałabym takich dylematów jak bohaterka 😁 Fajna zapowiedź, jestem ciekawa, co kryje się za zielonymi drzwiami 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi zachęcająco Cyrysiu, na uwadze będę miał. Pozdrawiam serdecznie, zwariowany dzień miałem :-). Takowe książki od czasu do czasu czytuję, myślę, że jeśli będzie w bibliotece, to z przyjemnością sięgnę :-). Pozdrawiam :-) PS. Też jestem ciekaw co jest za zielonymi drzwiami :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa zapowiedź. Chętnie przeczytam recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się na intrygujący debiut literacki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę podumać czy moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro są nieoczekiwane zwroty akcji to chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...