Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 lutego 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Strażnik Raju'' Piotra Rubika feat. Grzegorza Wilka.

Do bram raju aż się wspiąłem
Żeby ujrzeć wreszcie rajski świat
Rzekłem - gadać chcę z Aniołem
Do siwego stróża spoza krat

Spytał nieba stróż o powód
Mej wędrówki do niebieskich bram
Rzekłem chcę mieć jakiś dowód
Że gdy minie czas - nie będę sam

Nie jest łatwo pojąć nawet to
Że co rano słońce świeci
Że świat będzie jakim stworzą go
Niepoczęte jeszcze dzieci

Zapytałem o sens w życiu mym
I o prawdę zapytałem
Rzekł - mój synu problem leży w tym
Żeś pobłądził życiem całym

Śmiał się nieba Stróż i wyznał że
Szkoda czasu na gadanie
Bo choć nawet czegoś dowiem się
To i tak się nic nie stanie

Nie jest łatwo pojąć nawet to
Że co rano słońce świeci
Że świat będzie jakim stworzą go
Niepoczęte jeszcze dzieci

Co się stanie z całym światem gdy
Odejdziemy w zapomnienie
I co zrobić ze swym życiem by
Ciut na lepsze świat odmienić

Nim meteor obok nóg nam spadł
Strażnik zabrał mnie do raju
A tam całkiem jak u babci sad
W którym śliwy zakwitają

Nie jest łatwo pojąć nawet to
Że co rano słońce świeci
Że świat będzie jakim stworzą go
Niepoczęte jeszcze dzieci

14 komentarzy:

  1. Wpada w ucho. Pierwszy raz słyszę. Pozdrawiam serdecznie Cyrysiu, po zalatanym poranku. Teraz już lektura :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że u Ciebie poznałam ten kawałek. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny duet, nie słyszałam go wcześniej dziękuję za ten post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, i znowu piosenka, której jeszcze nie słyszałam 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie słyszałam nic tego wykonawcy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna piosenka, duet również przepiękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą piosenkę i często do mnie wraca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, kiedyś świat będzie inny. Ale póki nie ma tych niepoczę
    tych jeszcze dzieci, to my musimy go sprzątać i układać. Wyrywać chwasty zła i sądzić jak najwięcej dobra. Niech te dzieci przyjdą do ogrodu, a nie na zgliszcza. Zwłaszcza dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna piosenka... Nie słyszałam jej wcześniej... Dobry wybór 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  10. How to play Slots at the Wild West in 2021 - Dr.MCD
    You'll 제주도 출장마사지 be 하남 출장마사지 able to play any slot machine game from 김포 출장샵 anywhere you want, and you'll be able to play 태백 출장안마 for free and for real money, 하남 출장샵 either online or on

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...