Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 19 lutego 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Wszystko OK?'' w wykonaniu Rubensa.

Rubens funkcjonuje od lat w branży muzycznej jako uznany gitarzysta i songwriter. Na co dzień zasila zespół Darii Zawiałow jako gitarzysta. Jest współtwórcą wielu polskich hitów, a jednym z ostatnich jest „Złoto” skomponowany wspólnie z Mrozem. W zeszłym roku występował ze wspomnianą Darią, Vito Bambino, Dawidem Podsiadło, królem oraz Igo na trasach Męskie Granie 2021 i Męskie Granie 2020.
Powiedz mi, czy wszystko OK?
Czy jest tam ktoś, kto o Ciebie dba?
Powiedz mi, jak mijają dni?
Bo martwię się o każdy z nich
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie brakuje Ci nic
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie potrzeba mnie tam
Powiedz mi, jak idziesz spać
Czy nogi przykrywa ktoś?
Czy wodę na rano masz?
Powiedz mi, czy jest tam on?
Czy drapie po szyi, kiedy masz już dość?
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie brakuje Ci nic
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie potrzeba mnie tam
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie brakuje Ci nic
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie potrzeba mnie tam
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie brakuje Ci nic
Usłyszeć chcę, że wszystko OK
Że dobrze się masz i nie potrzeba mnie tam

15 komentarzy:

  1. Nawet niezły kawałek. Nie słyszałam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawiałow... no tak. Ostatnio muzyka alternatywna, dziwna, inna, niecodzienna robi niezłą furorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy utwór, już go słyszałam, ale nie znałam wykonawcy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpada w ucho, tekst też ciekawy :-) . Przyjemna propozycja na sobotę, pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tekst tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy tej piosenki, ale podoba mi się jej tekst :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie kojarzyłam tego artysty ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny utwór i tekst również mi się podoba. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your website is fantastic. The colors and theme are fantastic.
    Are you the one who created this website? Please respond as soon as possible because I'd like to start working on my project.
    I'm starting my blog and I'm curious as to where you got this from or what theme you're using.
    Thank you very much!
    ableton live crack
    autocad crack
    avast secureline vpn crack
    freedom apk crack

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka życiowa, prosta i trafiająca do słuchacza

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...