Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 27 lutego 2022

ZAPOWIEDŹ: ''Ukarani'' Alicja Bezdziel

Moi Drodzy,

16 marca 2022 odbędzie się premiera najnowszej  powieści ''Ukarani'' Alicji Bezdziel ❤ Serdecznie zachęcam do zapoznania się z tym tytułem. To opowieść z gatunku New Adult i romansu, z motywem zemsty i tajemnicy, przesycona bólem, tęsknotą, poczuciem porażki. Na zachętę mam dla Was kilka cytatów z książki.

Pochodząca z małego miasteczka Klaudia Kasprzyk wjeżdża do jednej z najlepszych uczelni w kraju. Ukończenie prestiżowego uniwersytetu jest tylko pretekstem, Klaudia ma o wiele ważniejszy cel przed oczami. Emil Kaliszewski odebrał dziewczynie najważniejszą osobę w życiu – jej siostrę. Doprowadził do śmierci Leny i teraz musi za to zapłacić. 

Plan jest prosty: rozkochać w sobie Kaliszewskiego i podstępem zmusić go, by przyznał się do swoich win. Zawziętość Klaudii trwa tak długo, jak utrzymuje swoje serce w ryzach, ale nie jest to najłatwiejsze zadanie. Pieczołowicie przygotowany plan zaczyna się walić, gdy uczucia zaczynają dochodzić do głosu. 


Skusicie się?

22 komentarze:

  1. Zastanowię się Cyrysiu. Nie mówię - czy raczej nie piszę nie -bo New Adult nie jest mi obce. Serdecznie pozdrawiam, pozostaje czekać na premierę ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna okłakda. Zapowiada się interesująca premiera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że będę miała ją na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję na swojej liście :) Od siebie polecam niedawno przeczytanego "Kapłana". Moje odkrycie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa pozycja, warta zapamiętania i przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym przeczytać, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się dobrze, na opowieść wypełnioną emocjami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to coś na co czekam, ale jak widać po komentarzach to ta książka znajdzie swoich odbiorców. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytaty są naprawdę ciekawe. Z chęcią bym przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie dla mnie, ale znam kogoś, kto lubi takie książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właściwie to nie czytam romansów, chociaż zdarzają mi się wyjątki od tej reguły, a ta książka wydaje się ciekawa, więc kto wie, może wpadnie w moje ręce 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemna lektura. Jak dla mnie bardzo podobne do filmu więc mogę polecić również!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...