Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 4 maja 2022

''Tylko żywi mogą umrzeć'' | ''Tylko martwi mogą przetrwać'' | ''Tylko umarli mogą powstać'' TESSA BROWN

Moi Drodzy,

mam dla Was małą niespodziankę - odświeżona TESSA BROWN właśnie wskoczyła na Legimi 🔥 Nowa szata graficzna i nieco podrasowane wnętrze, ale wciąż mroczne, erotyczne i paranormalne!


 
Oko za oko, ząb za ząb... Zdrada za zdradę! Mam na imię Tessa i jakimś cudem wciąż pakuję się w kłopoty. Zamiast żyć z dala od mroku, spędzając czas z ukochaną osobą, po raz kolejny zamierzam stanąć twarzą w twarz ze śmiercią. Czy ktoś mnie o to prosi? Zmusza? Stawia ultimatum? Nie. Chyba spokojne życie nie leży w mojej naturze. Watykan podnosi się ze zgliszczy, Podziemia ratują, co tylko zdołają, a po naszych wrogach nie został żaden ślad. Chociaż nie znam swojego przeznaczenia, coś mi się wydaje, że gdy ciszę wreszcie przerwą bitewne okrzyki, po ziemi, jaką znamy, zostaną jedynie zgliszcza. Przeżyją wyłącznie ci, którzy wygrają wojnę. W końcu tylko umarli mogą powstać. Wstąp koniecznie do świata Tessy Brown 😈

Tom 1 👉 https://cutt.ly/VGxTC8L
Tom 2 👉 https://cutt.ly/lGxT9kU
Tom 3 👉 https://cutt.ly/QGxT8Bu


Wolisz książki papierowe z autografem i dodatkami?
Zajrzyj tutaj:  https://cutt.ly/6GxT5mp 


 Skusicie się? 

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem Cyrysiu. Papierowych nie kupuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wielu czytelników ta wiadomość bardzo ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wielu czytelników skusi się na tą serię. Ja jednak sobie odpuszczę, bo to zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji poznać tej serii, ale okładka i opis są intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest się czym zainteresować w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się, że to raczej nie są książki dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria zapowiada się całkiem ciekawie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tych książkach, ale może teraz się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawa seria :) Pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem. Musiałabym przeczytać fragment.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...