Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 27 maja 2022

ZAPOWIEDŹ: Miłość w ruinach - Grażyna Malicka

Moi Drodzy,
Dziś przychodzę do Was z zapowiedzią powieści ,,Miłość w ruinach'' - Grażyny Malickiej. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tym tytułem.
Są takie historie, które łączą, i takie, które starają się za wszelką cenę rozdzielić to, co zostało połączone…

Liliana uwielbia spędzać czas w swoim starym, rozpadającym się domu rodzinnym, gdzie może poukładać myśli czy czytać książki. Wkrótce okazuje się, że to magiczne miejsce przyciąga nie tylko ją. Daniel, utalentowany młody artysta, zagląda tam, by szukać natchnienia. Rozpadający się dach, tynk odpadający ze ścian i złowrogo skrzypiące schody stają się romantyczną scenerią, w której młodzi ludzie odnajdują prawdziwe uczucie. Jednak z dnia na dzień ich relacja okazuje się trudniejsza, niż mogli to sobie wyobrazić. Zaburzenia osobowości Daniela i jego zaborcza matka to tylko początek problemów, z jakimi będą musieli się zmierzyć. Czy miłość okaże się kluczem do pokonania wszelkich przeciwności?


 Skusicie się? 

18 komentarzy:

  1. Brzmi nawet, nawet. Też czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła zapowiada interesującą książkę. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Twojej recenzji -wtedy będzie wiadomo czy się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam jak Przedmówcy - na recenzję. Pozdrawiam, książka zapowiada się bardzo ciekawie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być ciekawa, czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada. Będę wypatrywać recenzji 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyna Kwiatkowskapiątek, 27 maja, 2022

    Ta książka jest naprawdę świetna i na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się idealna na wakacyjne zaczytanie się w plenerze (albo na balkonie) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę lekturę za sobą i jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skuszę na pewno. Mam ją na swojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Na razie nie wiem czy się na nią skuszę, mam sporo zaległości i w pierwszej kolejności sięgam po książki, które muszę bo chcę :) Po recenzji będę bardziej pewna czy sięgnę czy nie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam, zupełnie nie kojarzę tytułu. Raczej się nie skuszę, nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie czeka na półce, więc również w najbliższym czasie poznam tę historię. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś, bo książki i ruiny to ciekawe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią przeczytam Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...